تاریخ انتشار: 1396/04/19 17:15
کد خبر: 197102

چینی‌ها هم به بارسلونا نه گفتند / انتقال پائولینیو به کاتالونیا منتفی است

باشگاه بارسلونا در جذب یکی دیگر از بازیکنان مورد نظرش در بازار نقل و انتقالات تابستانی ناکام ماند.
چینی‌ها هم به بارسلونا نه گفتند / انتقال پائولینیو به کاتالونیا منتفی است

و به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، رئیس باشگاه گوانگژو اورگراند اعلام کرد که به هیچ عنوان حاضر به فروش پائولینیو به بارسلونا نیست.

بارسلونا برای تقویت خط میانی‌اش در فصل آینده، هافبک برزیلی پیشین تاتنهام را مد نظر گرفته و خود او هم برای رفتن به کاتالونیا  اشتیاق نشان داده اما اکنون رئیس باشگاه گوانگژو اورگراند این بازیکن 28 ساله را که سال 2015 از تاتنهام خرید، اعلام کرده که با انتقال او به اسپانیا مخالف است. مخالفت این باشگاه با انتقال پائولینیو اما فقط به دلیل آغاز فصل جدید سوپرلیگ چین بوده و ظاهراً قهرمان سابق این رقابت‌ها با فروش بازیکنش در بازار نقل و انتقالات بعدی فوتبال اروپا در ماه ژانویه مشکلی ندارد.

ژو جیاین رئیس باشگاه گوانگژو اورگراند در جلسه‌ای که به تازگی با اعضای کادر فنی باشگاه داشته از تمایل پائولینیو برای بازی در بارسلونا مطلع شده اما با صراحت اعلام کرده است که انتقال او به کاتالونیا در میانه فصل غیرممکن بوده و تحت هیچ شرایطی با فروش او موافقت نمی‌کند. او اما گفته است که با پایان فصل جاری سوپر لیگ چین، درهای باشگاه برای خروج پائولینیو باز خواهد شد.

بعد از دنی سبایوس، هافبک رئال بتیس که در آستانه عقد قرارداد با رئال مادرید قرار دارد، این دومین هافبکی است که بارسلونا تابستان امسال در جذب آن ناکام می‌ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vg5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت پدیده سابق کاتالونیا به بارسلونا