تاریخ انتشار: 1396/04/19 18:44
کد خبر: 197082

پرسپولیس با این نفرات به میدان دربی می رود

پرسپولیس با این نفرات به میدان دربی می رود

 شهرآورد دوستانه پرسپولیس و استقلال تهران در حالی قرار است روز 25 تیر ماه جاری در آلمان برگزار شود که برانکو 4 بازیکن کلیدی خود را به همراه نخواهد داشت:

1- وحید امیری؛ هافبک ملی‌پوش و تکنیکی پرسپولیس با درد عصب کمر مواجه شده و از حضور در تمرینات گروهی محروم است. امیری به تنهایی و زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس در اوکراین تمرین می‌کند و به گفته خودش به شهرآورد آلمان نمی‌رسد!

2- کمال کامیابی‌نیا؛ از تأثیرگذاری کمال کامیابی‌نیا همین بس که پرسپولیسی‌ها شهرآورد برگشت فصل گذشته را در غیاب این بازیکن با نتیجه 3 بر 2 به استقلالی‌ها واگذار کردند. شکستی که هنوز هم برانکو و هواداران پرسپولیس از آن به تلخی یاد می‌کنند. کامیابی‌نیا دوران نقاهت پس از عمل جراحی کتف را در اوکراین پشت سر می‌گذارد و در بهترین حالت ممکن است به بازی 31 مرداد سال جاری برابر الاهلی عربستان برسد اما در دیدار دوستانه مقابل استقلال غایب خواهد بود.

3- مهدی طارمی؛ می‌ماند؟ می‌رود؟ برمی‌گردد یا در اوکراین به همبازیانش ملحق می‌شود؟ باور کنید تا لحظه نگارش این مطلب خود مهدی طارمی و دوستان نزدیکش هم نمی‌دانستند او چه تصمیمی می‌گیرد؟ احتمال این که مهدی طارمی به آلمان برود یا این که با وجود غیبت طولانی در ترکیب اصلی پرسپولیس در شهرآورد قرار بگیرد بسیار اندک است.

4- محمد انصاری؛ این یکی هم از مصدومیت رنج می‌برد و به تازگی در اردوی اوکراین با احتیاط پا به توپ شده است. گرچه شجاع خلیل‌زاده جانشین انصاری و زوج سیدجلال حسینی شده است اما تجربه بازی با امیدها نشان داد ترکیب جدید خط دفاعی پرسپولیس حالاحالاها کار دارد!

بنا بر این ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 85 احتمالا این طور خواهد بود: «علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، احسان علوان‌زاده، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، گادوین منشا»

به نظر می‌رسد این اوج خوش‌شانسی علیرضا منصوریان و بدشانسی برانکو باشد که پیش از شروع فصل در چنین شرایطی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. استقلال تهران همه نفرات خود را سر حال و آماده در اختیار دارد در حالی که پرسپولیس 4 بازیکن کلیدی‌اش را به طور کامل ندارد. البته احتمالاً محمد انصاری تا روز شهرآورد دوستانه آماده می‌شود اما امیری و کامیابی‌نیا به طور حتم به این دیدار نخواهند رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzpmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو خوشحال از بازگشت ملی پوشان

سیامک شبیه ساسان می‌شود یا صادق؟
خرید جدید پرسپولیس سر دوراهی