تاریخ انتشار: 1396/04/20 00:17
کد خبر: 197021

برخورد پرسپولیسی ها با آقای معترض خوزستانی

استقلال خوزستان، اولین تیمی بود که پرسپولیس لیگ شانزدهم را در آستانه شکست‌ قرار داد.

پسران برانکو در مسابقه رفت فصل گذشته فاصله چندانی با واگذارکردن نتیجه به تیم سیروس پورموسوی نداشتند اما گل تساوی را در لحظات پایانی به ثمر رساندند و به بازی برگشتند. درست بعد از همان مسابقه بود که سرمربی عصبانی حریف به سراغ یک ادعای جنجالی رفت و دست روی این باور گذاشت که عده‌ای می‌خواهند پرسپولیس را به هر قیمتی قهرمان لیگ برتر کنند. اعتراض‌های تند و شدید سیروس در کنار زمین مسابقه با پرسپولیس، حتی در بازی برگشت نیز دیده شدند اما این بار دیگر سرمربی استقلال خوزستان روی مواضع جنجالی‌اش پافشاری نکرد.

پورموسوی، سرمربی اولین رقیب قرمزها در شروع فصل جدید خواهد بود. او در اولین بازی فصل ورزشگاه آزادی، روی نیمکت فولاد خواهد نشست تا تیم‌اش را در مقابل پرسپولیس هدایت کند. فولاد تغییرات نسبتا زیادی در تابستان داشته و در مقابل تیم برانکو یکی از کم‌تغییرترین تیم‌های لیگ برتر در تابستان بوده است. با این وجود فولاد خوزستان در هر شرایطی یک رقیب سرسخت برای پرسپولیس به شمار می‌رود. تیمی که قصد دارد لیگ هفدهم را با یک نتیجه غرورآمیز در تهران آغاز کند. نتیجه‌ای که فکر تکیه‌زدن به تئوری توطئه را از سرمربی جوان باشگاه بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xa9ql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/استقلال بازیکن ملی پوش را پس گرفت/آقای گل بازهم از پرسپولیس دورتر شد/فرار از برانکو به آغوش کی روش!