تاریخ انتشار: 1396/04/20 12:25
کد خبر: 196888

آقای گل پرسپولیس و ترکیب متفاوت برانکو/ از ذخیره طلایی تا زوج رویایی در خط حمله

بازگشت طارمی به پرسپولیس فارغ از سطح فنی او، ترکیب برانکو برای فصل آینده را کاملا تغییر می‌دهد.
آقای گل پرسپولیس و ترکیب متفاوت برانکو/ از ذخیره طلایی تا زوج رویایی در خط حمله

در غیاب طارمی و سروش، پرسپولیس نسبت به فصل قبل کاملا ضعیف‌تر می‌شد. گادوین منشا، باید جای طارمی را می‌گرفت و سیامک نعمتی جای خالی سروش رفیعی را پر می‌کند. بازیکنانی که هر دوی آن‌ها با وجود کیفیت بالا، نسبت به رقیب‌شان گزینه ضعیف‌تری محسوب می‌شدند.

البته برانکو گزینه برگرداندن علیپور به ترکیب اصلی را هم داشت اما سابقه نشان داده سرمربی پرسپولیس، ترجیح می‌دهد از علیپور به عنوان ذخیره طلایی یا برگ برنده در روزهای مصدومیت و محرومیت بازیکنان اصلی استفاده کند. با این شرایط، مسلمان به پست هافبک تهاجمی برمی‌گشت و جای رفیعی را می‌گرفت، نعمتی در سمت چپ بازی می‌کرد و منشا به جای طارمی زوج امیری می‌شد.

با بازگشت طارمی، اوضاع متفاوت خواهد بود و پرسپولیس افتی نسبت به فصل پیش ندارد. یه جای رفیعی، وحید امیری به خط هافبک برمی‌گردد که اگر بهتر از سروش نباشد، در سطح پایین‌تری نسبت به او بازی نمی‌کند. پرسپولیس فصل بعد با سه هافبک چپ پا یعنی احمدزاده، مسلمان و امیری خلاقیت بالایی خواهد داشت. منشا هم جای امیری را در خط حمله می‌گیرد که بر خلاف او، مهاجم تخصصی است و شاید عملکرد بهتری از او در خط حمله داشته باشد. اگر زوج طارمی و منشا در پرسپولیس جا بیفتد، پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار به داشتن تیمی بهتر از فصل گذشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk8jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دغدغه برانکو برای زوج گادوین منشا

حرف های منشا پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس
می خواهم آقای گل جدید فوتبال ایران شوم