تاریخ انتشار: 1395/05/23 18:51
کد خبر: 267952

هازارد: باید چلسی ۲ سال پیش باشیم

ستاره چلسی معتقد است آنها باید مثل دو سال پیش باشند تا بتوانند قهرمانی در لیگ برتر را با کونته جشن بگیرند
هازارد: باید چلسی ۲ سال پیش باشیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،چلسی دو سال پیش توانست با صدرنشینی از هفته نخست تا پایانی با هدایت مورینیو قهرمان لیگ برتر شود ولی فصل بعد نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و در فصلی که دو مربی یعنی مورینیو و هیدینگ را روی نیمکت خود دید، از رسیدن به کسب سهمیه باز ماند.

ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی درباره شرایط این تیم قبل از شروع لیگ برتر گفت:‌ همه به خوبی می‌دانیم که فصل قبل شرایط خوبی نداشتیم. ما می‌دانیم که اگر مثل دو سال قبل باشیم می‌توانیم برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. این شانس بزرگی است که می‌توانیم فصل را در مقابل دیدگان هواداران خود آغاز کنیم و چون بازی دوشنبه شب است تمام چشم ها به ما دوخته می‌شود.

او گفت: در آن بازی باید کاملا آماده باشیم چون وستهم تیم بسیار خوبی است. هواداران همیشه پشت ما هستند و مهم نیست در زمین چه پیش می‌آید. باید از همان هفته نخست برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کنیم. درست مثل دو سال قبل که توانستیم به خوبی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنیم.

ستاره بلژیکی ادامه داد: همگی باید همان بازیکن دو سال قبل باشند. ما خیلی تلاش کردیم برای این که چرا فصل گذشته خوب کار نکردیم بهانه‌ای پیدا کنیم ولی نمی‌دانیم چرا. شاید برخی بازیکنان تلاش کردند ولی ما نیازمند تمرکز و تمرین سخت برای آماده شدن هستیم.

چلسی در اولین دیدار در لیگ برتر باید در خانه برابر وستهام به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ld7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی خانه تکانی خواهد کرد