تاریخ انتشار: 1396/04/20 16:45
کد خبر: 196797

حکایت این روزهای هافبک استقلالی/ گهی پشت به زین و گهی زین به پشت

photo_۲۰۱۷-۰۷-۱۱_۱۶-۲۲-۲۶

به گزارش فرتاک ورزشی؛ «هنوز منتظر تماس استقلالی‌ها هستم!» این پیغام کوتاه آندرانیک تیموریان برای استقلالی‌ها و علیرضا منصوریان است. او که قراردادش با نفت به پایان رسیده هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و مدعی است که هنوز منتظر تماس مسئولان استقلال است تا به این تیم برگردد.

تیموریان یک بار در پایان لیگ دوازدهم و پس از قهرمانی استقلال در لیگ از این تیم جدا شد و به الخریطیات قظر پیوست. استقلالی‌ها خیلی تلاش کردند تا مانع رفتن او شوند اما تیموریان تصمیمش را گفته بود و منتظر تماس آنها نماند.

او بعد از یک فصل دوباره به استقلال برگشت اما در اواسط لیگ چهاردهم با امیر قلعه‌نویی و تعدادی از لیدرهای استقلال به مشکل خورد و به همین بهانه در نیم‌فصل از استقلال جدا شد و این بار به تراکتورسازی تبریز پیوست. او در پیروزی 4-1 این تیم مقابل استقلال در هفته ماقبل پایانی نقش بزرگی داشت و شادی‌های خاصی بعد از گل‌های تراکتورسازی از خود نشان داد. جدایی او در نهایت ضربه بزرگی به استقلال زد و آبی‌ها در پایان فصل در رده ششم جدول قرار گرفتند.

حالا اما پس از دو بار جدایی، آندو هوای برگشتن به استقلال به سرش زده است. آن هم درست در مقطعی که استقلال هم در فهرست خود و هم در خط هافبک با ترافیک و ازدیاد بازیکن روبروست. با هر معیاری، استقلال در حال حاضر نیازی به بازیکنی مثل آندو ندارد و مشخص نیست چرا این بازیکن در این شرایط قصد برگشتن به استقلال را دارد. البته او نباید توقع داشته باشد که استقلالی‌ها در این شرایط از او استقبال کنند. حتی اگر هواداران و مسئولان استقلال از دو بار بی‌وفایی او چشم‌پوشی کنند، باز هم بازگرداندن آندو به این تیم در شرایط فعلی و با این ترافیک در خط هافبک، به سود او و استقلال نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vjly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این دو ستاره از تیررس منصوریان خارج شدند