تاریخ انتشار: 1396/04/21 16:49
کد خبر: 196543

یک دفاع راست جدید در لیست خریدهای تابستانی بارسلونا

باشگاه بارسلونا بعد از ناکامی در جذب دفاع راست اسپانیایی آرسنال، حالا گزینه دیگری را مد نظر گرفته است.
یک دفاع راست جدید در لیست خریدهای تابستانی بارسلونا

 و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، مخالفت آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مانع از انتقال هکتور بیرین به بارسلونا شد و این دفاع راست اسپانیایی برخلاف میلش باید یک فصل دیگر به دوران بازیگری خود در جمع توپچی‌ها بماند.

حالا اما بارسایی‌ها به سراغ گزینه‌ای دیگری رفته‌اند: نلسون سمدو از بنفیکا. به نوشته نشریه رکورد پرتغال، آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا برای جذب این بازیکن پرتغالی 23 ساله، پیشنهادی 30 میلیون یورویی ارائه کرده که به مراتب پایین‌تر از رقمی است که آرسنال برای فروش بیرین می‌‌خواست.

رکورد مدعی شده است که روبرت فرناندس، مدیر ورزشی بارسلونا به زودی راهی پرتغال می‌شود تا پس از نهایی کردن توافقش با باشگاه بنفیکا، بازیکن این تیم را به خود به کاتالونیا ببرد.

سِمدو اما تنها گزینه‌ای نیست که بارسلونا به عنوان جانشین بیرین در نظر گرفته است. علاوه بر او سیدیبه از موناکو، کانسلو از والنسیا و کیمیچ از بایرن مونیخ هم مد نظر بارسایی‌‌ها هستند.

سمدو که مدیربرنامه‌هایش ایجنت معرفو پرتغالی، ژرژ مندز است، با بنفیکا قراردادی دارد که فسخ آن 50 میلیون یورو غرامت دارد. گفته می‌شود که علاوه بر بارسلونا، منچستریونایتد هم به خرید این بازیکن ملی‌پوش تمایل دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8ddj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزینه های بارسلونا برای دفاع راست