تاریخ انتشار: 1396/04/21 18:28
کد خبر: 196521

زمان جدید دربی آلمان/ سازمان لیگ مانع شد، ژرمن ها موافقت کردند

دربى هشتاد و پنجم در صورت موافقت سازمان لیگ، روز سی و یکم تیرماه در آلمان برگزار می شود.
زمان جدید دربی آلمان/ سازمان لیگ مانع شد، ژرمن ها موافقت کردند

 با توجه به اینکه بارها اخبار ضد و نقیضی درباره برگزاری یا لغو دربی پیش فصل بین سرخابی های پایتخت شنیده شد، حامی مالی این دو تیم همچنان اصرار به برگزاری این دیدار دارد و حتی شرایط لازم را بری این بازی در کشور آلمان البته در یک تاریخ جدید فراهم کرده است.

به این ترتیب برگزارى دربى در آلمان در نهایت بنا بر دلایلی که گفته شد مخالفت پلیس آلمان بوده است ،این دیدار لغو شد اما با توجه به هماهنگی هایی که حامی مالی انجام داده بود، به احتمال قوی این دیدار قرار است در تاریخ 31 تیر ماه و پس از موافقت پلیس فدرال آلمان در این کشور برگزار شود. نکته قابل توجه برای برگزاری این دیدار این خواهد بود که پرسپولیس 30 تیرماه در ورزشگاه آزادی باید در سوپرجام فوتبال ایران به مصاف نفت تهران برود  و با توجه به این شرایط مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال رایزنی با سازمان لیگ هستند تا در صورت امکان سوپرجام لغو شود و سرخپوشان مانند استقلالی ها برای دربی روز سی و یکم تیرماه آماده شوند.

 

در صورت موافقت سازمان لیگ با درخواست پرسپولیسی ها، امکان دارد هر 2 تیم تا تاریخ بیست و پنجم تیر از اوکراین و ارمنستان به ایران بازگردند و چند روز بعد راهی آلمان شوند و یا اینکه به احتمال قوی حامی مالی با پرواز چارتری که در نظر می گیرد کاروان استقلال را به اوکراین راهی خواهد کرد و هر 2 تیم از این کشور راهی آلمان شوند.

هر دو تیم استقلال و پرسپولیس حداکثر تا تاریخ بیست و هشتم تیر ماه باید به آلمان برسند.

 

بدین ترتیب آخرین وضعیت برگزاری دربی اینگونه است که حامی مالی کارهای لازم را انجام داده و شرایط را فراهم کرده است و فقط رضایت سازمان لیگ برای تغییر زمان سوپرجام و برگزاری دربی در تاریخ سی و یکم تیر مانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xalkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و استقلال در مسیر جوانگرایی (گزارش ویژه)
14 بازیکن جوان در ترکیب سرخابی ها

هم پرسپولیس برد هم استقلال