تاریخ انتشار: 1395/05/23 20:58
اختصاصی/
کد خبر: 267917

عبور بادران از کویر یزد/ میثاقیان نفس راحتی کشید

دو تیم بادران تهران و فولاد یزد در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.
عبور بادران از کویر یزد/ میثاقیان نفس راحتی کشید

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این دیدار که در از ساعت 18 در ورزشگاه اکباتان آغاز شد، تیم بادران موفق شد فولاد یزد را شکست دهد.

با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم

بادران: محمد حسن عین افشار-ابراهیم کریمی-وحید فارغ-احمد مهدی زاده-امین عباسی-علی حقدوست-افشین دانشیان-محمود تیغ نورد-مجتبی شیری-قائم اسلامی خواه-امین منوچهری

فولاد یزد: ایمان نخود ساز-وحید ارمی-سید رضا طلبه-محمود شبان-نعمت اله بخشی پور-مهران درویش-حسین قهار پور-مهران مرادعلی-علی صبوری-سید محمدعلی حسینی-علیرضا بیک زاویه

کوبل داوری: جواد رحیم زاده – میلاد قاسمی – مهدی مسعودی – علی بای – ناظر: کریم اصغرزاده

گزارش بازی

نیمه اول این دیدار بازی متعادلی بود و در یک غافلگیری در درون محوطه ی جریمه، افشین دانشیان در دقیقه ی 25 توانست دروازه ی نخودساز را باز کند و شادی را به اردوی بادران بیاورد.

در حالی که دو تیم منتظر شنیدن سوت پایان دیدار بودند، وحید ارمی مدافع فولاد یزد در کش و قوس محوطه ی جریمه، به اشتباه دروازه ی خودی را باز کرد و دو تیم با نتیجه 2-0 به رختکن رفتند.

یزدی ها که زورشان به بادران نمی رسید در نیمه ی دوم دست به تغییر زدند و در دقیقه ی 65 حسین قهارپور توانست یکی از گلها را جبران کند، اما این گل نتیجه ای در بر نداشت و در پایان، بازی با نتیجه 2-1 به سود بادران به پایان رسید.

گفتنی است حدود 300 هوادار از این بازی دیدن کردند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkpe9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه بازیکن جدید در زاگرس یاسوج
اختصاصی/