تاریخ انتشار: 1396/04/22 00:35
کد خبر: 196453

بررسی دیدارهای استقلال تا هفته دهم/ مسیری که آبی پوشان برای کسب قهرمانی باید آن را جدی بگیرند

استقلال در لیگ هفدهم با جذب بازیکنان بزرگ، یکی از بترین تیم های چند سال گذشته را در اختیار دارد و هواداران به کم تر از قهمرانی نمی اندیشند.
بررسی دیدارهای استقلال تا هفته دهم/ مسیری که آبی پوشان برای کسب قهرمانی باید آن را جدی بگیرند

در این مطلب به بررسی برنامه کامل استقلال در لیگ برتر تا هفته دهم و دیدار با پرسپولیس درفصل ۹۶_۹۷ بپردازیم که آبی پوشان برای پیوستن به صف اصلی مدعیان قهرمانی چه راهی را پیش رو دارند؛

استقلال در  هفته اول باید به آبادان برود و در مقابل صنعت نفت آبادان فراز کمالوند برود با توجه به اینکه در فصل گرم سال به این شهر میرود و این تیم نسبت به فصل قبل قوی تر شده کار سختی خواهد داشت.

در هفته دوم شاگردان منصوریان در تهران پذیرای دیگر تیم جنوبی کشور یعنی استقلال خوزستان برود.سکان هدایت این تیم بر عهده عبدالله ویسی است و تقابل این دو مربی جالب خواهد بود.

در هفته سوم استقلال میزبان تیم قرمز پوش تراکتورسازی تبریز با مشکلات خاص خود است که این تیم با توجه به محدودیتهایی که در جذب بازیکن دارد به نظر میرسد این فصل در میانه جدول باشد.

در هفته چهارم استقلال میهمان سایپا در کرج است و تقابل با علی دایی که حسابی تقویت شده است شاید عیار این فصل آبی پوشان تهرانی را مشخص کند.

هفته پنجم

 استقلال میزبان پدیده با هدایت مهاجری است که این فصل به فکر ثبات در میانه جدول است.

هفته ششم

استقلال باید به جزیره جم برود و میهمان پارس جنوبی جم باشد.تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی جم با حفظ تیم لیگ فصل قبل و جذب چند بازیکن لیگ برتری در نقل و انتقالات به فکر ماجراجویی در لیگ است.

هفته هفتم

تقابل حساس استقلال مقابل ذوب آهن که امیر قلعه نویی سرمربی این تیم است و مصاف ژنرال با منصوریان باعث شده است تا این دیدار از جذابیتهای بالایی برخوردار باشد.با توجه به اینکه این دیدار سه هفته مانده به دربی پایتخت است قطعا منصوریان دست به عصا تر از قلعه نویی خواهد بود.

هفته هشتم

استقلالی ها به رشت میرود و میهمان تیم تازه لیگ برتری شده سپید رود در رشت است با توجه به جوی که این شهر دارد کار استقلال دست کمی از یک بازی سخت بالای جدولی نخواهد داشت.

هفته نهم

باید دید استقلال در هفته ماقبل دربی که معمولا از حساسیتهای بالایی برخوردار است چه شرایطی خواهد داشت.

استقلال در این هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد سیروس پورموسوی میرود.

هفته دهم

در این هفته شهرآورد سنتی و جذاب قرمز و آبی ایران با هواداران میلیونی برگزار میشود منصوریان در شرایطی به مصاف برانکو میرود که مشخص نیست در آن مقطع از فصل پرسپولیس در لیگ قهرمانان و مرحله نیمه نهایی حضور دارد یا خیر.

اگر نماینده ایران صعود کرده باشد طبق اعلام سازمان لیگ دربی به تعویق میافتد‌.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aovyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از هیچ تیمی نمی‌ترسیم/استقلال و پرسپولیس را می‌بریم