تاریخ انتشار: 1396/04/22 14:27
کد خبر: 196353

رونمایی از پیراهن‌ جدید باشگاه الاهلی

باشگاه الاهلی عربستان رسما از پیراهن‌های جدیدش رونمایی کرد.
 رونمایی از پیراهن‌ جدید باشگاه الاهلی

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال الاهلی عربستان که رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است روز گذشته رسما از پیراهن‌های جدیدش رونمایی کرد.الاهلی از ۳ لباس خود با رنگ‌های سبز، سفید و فسفری در این مراسم رونمایی کرد.باشگاه عربستانی در ادامه عقد قراردادهای جدید این بار اسپانسر البسه خود را تغییر داد تا به سود هنگفتی از این راه برسد. الاهلی که رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از تیم های پرطرفدار جده همواره در تیررس برندهای معتبر ورزشی دنیا قرار دارد تا از این طریق هم به سود کلانی برسد هم باعث شهرت بیشتر این برند ها در عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس شود.
در شرایطی که بحران های سیاسی اخیر میان کشورهای عربستان و قطر ضرر هنگفتی به این باشگاه به خاطر فسخ قرارداد با شرکت هوایی قطرایرویز وارد کرد سران این باشگاه با اسپانسر آلمانی خود نیز فسخ کردند تا از این پس با شرکت تولیدی آمبرو از انگلیس همکاری داشته باشند.

از همین رو هم زمان با اردوی الاهلی در اتریش این شرکت معتبر تولید البسه در اروپا از کیت رسمی جدیدی که برای باشگاه عربستانی در نظر گرفته رونمایی کرد تا مشخص شود بازیکنان الاهلی در فصل آتی و جدال حساس با پرسپولیس از چه لباس هایی بهره خواهند برد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aomel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کناره‌گیری استقلال خوزستان از لیگ قهرمانان آسیا صحت ندارد