تاریخ انتشار: 1396/04/22 14:45
کد خبر: 196346

ماهینى: سوپرکاپ حق پرسپولیس و نفت است

مدافع باتجربه سرخپوشان مدعى است نباید با تغییر برنامه این تیم را از کسب شانس عنوان قهرمانى سوپرجام محروم کرد.
ماهینى: سوپرکاپ حق پرسپولیس و نفت است

به گزارش فرتاک ورزشی،سرخپوشان به روزهاى پایانى اردوى خود در اوکراین نزدیک شده اند و طبق برنامه خود را مهیاى دربى دوستانه در آلمان و بعد از آن سوپرجام ایران مى کنند اما تغییر برنامه عجیب اکنون آنها را در شرایط سردرگمى بزرگى قرار داده است. طبق برنامه جدید آنها اکنون باید در اردوى اوکراین به کار خود ادامه دهند و بعد از آن راهى آلمان شده تا دیدار دوستانه مقابل استقلال را در این کشور برگزار کنند، مساله اى که آنها را از حضور در سوپرجام و کسب قهرمانى احتمالى پیش فصل محروم خواهد کرد. حسین ماهینى، مدافع باتجربه سرخپوشان معتقد است آنها علیرغم استقبال از دربى و بازى برابر استقلال نباید از کسب سوپرجام محروم شوند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت این تیم در اردوى کیف به صحبت پرداخت.
 

تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم
 

سخت ترین تمرینات طى سال هاى اخیر را پشت سر گذاشته ام. فصل گذشته در اردوى اوکراین حاضر نبودم و در تهران تمرینات اختصاصى و طبق برنامه تمرین مى کردم. با این حال اعتقاد دارم این سخت ترین تمرین آماده سازى بود و امیدوارم با بهره مند شدن از آن بتوانیم فصل پرافتخارى را براى تیم، خودمان و هواداران رقم بزنیم. مى دانیم در نهایت تمام این فشارها و سختى ها به سود ما خواهد بود.
 

بازیکنان خوب و تاثیرگذارى به تیم اضافه شده اند
 

نقل و انتقالات هم به اعتقاد ما و هم کادرفنى که مهمترین بخش تصمیم گیرى باشگاه از بعد فنى محسوب مى شود به خوبى براى تیم صورت گرفته و توانستیم نقاط ضعف و قوت خودمان را مرتفع کنیم. هم شجاع هم شایان، سیامک و گادوین و بازیکنان جوانى که به ترکیب اضافه شده اند مى توانند تاثیرات بزرگى روى تیم در فصل آینده داشته باشند و امیدوارم موفقیت هاى ما ادامه داشته باشد. فصل سختى را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم خواسته هاى هواداران را به خوبى به انجام برسانیم و همه ما تشنه موفقیت هاى بزرگتر هستیم.
 

بازى هاى تدارکاتى ملاک نیست
 

بازى هاى تدارکاتى از بعد نتیجه گیرى مورد ملاک قرار نمى گیرد و مطمئنا کادرفنى روى مباحث دیگر این بازى ها براى سنجیدن توان تاکتیکى، نقاط ضعف و قدرت و آمادگى تمرکز کرده اند. در حال حاضر همانطور که گفتم زیر فشار سخت تمرینات آماده سازى و بدنسازى قرار داریم و بدن ها در شرایط مسابقه قرار ندارد. دیدارهاى خوبى نیز پشت سر گذاشته ایم و برابر حریفان خوبى قرار گرفتیم که این مساله مى تواند روى مهیا شدن تیم در فصل کمک زیادى کند. امیدوارم همانطور که پیش بینى شده شرایط تیم براى مسابقات مثبت پیش برود و فصل خوبى را استارت بزنیم.
 

هیچ افتخارى بالاتر از بازوبند نیست
 

با بستن بازوبند کاپیتانى در آسمان ها سیر مى کنم و این را افتخار بزرگى براى خودم مى دانم که بازوبند افتخارآمیز کاپیتانى در اختیارم حتى در بازى هاى دوستانه قرار داشته باشد. بازوبند بزرگترین تیم آسیا که بر بازوى بزرگان پرسپولیس بوده و این افتخار و تعبیر رویا نصیب من نیز شده است. البته این را بگویم که کاپیتان و بزرگ ما آقا سیدجلال است و ایشان به من لطف داشته و همیشه کاپیتان ایشان است.

از حضور کریمى در نفت استقبال مى کنیم
 

از اینکه على آقا هدایت نفت تهران را بر عهده گرفتند خوشحالم و براى ایشان بهترین ها را آرزو مى کنم. حضور ایشان مى تواند شرایط فوق العاده جذابى در طول فصل شکل دهد و امیدوارم در کارى که شروع کرده اند موفق باشند. جالب توجه است که اولین دیدار ما با او در سوپرجام است و این تنها جایى است که براى او آرزوى موفقیت نمى کنم و امیدوارم ما پیروز و با قهرمانى فصل را استارت بزنیم. مطمئن هستم ایشان در کارشان موفق خواهد شد و براى على آقا بهترین ها را آرزو مى کنم.

مشکلى با دربى نداریم اما از سوپرجام نمى گذریم

ما طبق برنامه قرار بود در دربى دوستانه حاضر شویم و مشکلى نیز با این مساله نداریم. اما بهم خوردن برنامه ها اکنون باعث شده تا سوپرجام و حضور ما در این مسابقه با مشکل مواجه شود. مطمئنا همه ما دوست داریم فصل را با یک افتخار بزرگ و کسب جام استارت بزنیم و این خواسته هواداران ما نیز هست. همانطور که گفتم مشکلى با دیدار برابر استقلال نداریم و از آن استقبال هم مى کنیم اما این مساله نباید ما را از کسب جام در ابتداى فصل محروم کند و این خواسته قلبى همگى ماست که با جام و روحیه بالا در کنار هواداران مان فصل را شروع کنیم و امیدوارم مسوولان تصمیم گیرنده شرایط مناسبى در این زمینه بیندیشند.

سوپرجام حق مسلم ماست

طی روزهای اخیر پیام های زیادی از هواداران داشتیم که آنها از علاقه خود برای دستیابی به قهرمانی سوپرجام پیش از فصل خبر دادند. به هر حال به نظر خودم نیز این حق مسلم ماست که بعد از قهرمانی در لیگ برتر در سوپرجام حاضر شویم و فصل را اینگونه شروع کنیم. امیدوارم تصمیمی در این خصوص گرفته شود که بتواند شرایط بازیکنان، احساسات هواداران و منافع باشگاه در آن به خوبی لحاظ شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybxkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش شاگرد دایی به پیشنهاد پرسپولیس