تاریخ انتشار: 1396/04/22 16:01
کد خبر: 196320

سه حسرت بزرگ دارم؛ اروپا و جام جهانی و قهرمانی

قاسم حدادی‌فر هافبک چپ‌پای ذوب‌آهن چهارشنبه هفته گذشته تولد 34سالگی‌اش را جشن گرفت.
سه حسرت بزرگ دارم؛ اروپا و جام جهانی و قهرمانی

بدون شک او در این سال‌ها جزو بازیکنان بی‌حاشیه فوتبال ایران بود و البته خیلی‌ها معتقدند که پتانسیل فوتبال حدادی‌فر به‌حدی بود که او موفقیت‌های بیشتر را در فوتبال به‌دست بیاورد. تولد حدادی‌فر بهانه‌ای شد تا دقایقی با او صحبت کنیم و هافبک ذوب‌آهن به سؤالات خبرنگار پاسخ داد.

 

حتما می‌دانید که سایت فیفا تولد تو را تبریک گفته بود؟

بله، من در جریان این موضوع قرار داشتم و باعث افتخار من است که فیفا تولد 34سالگی‌ام را تبریک گفت.

 

می‌گویند سن 34سالگی سن پیر شدن فوتبالیست‌هاست؟

من که جوان هستم و می‌توانم همچنان فوتبال بازی کنم. به قول فیروز کریمی سن فقط یک عدد در شناسنامه است و مهم این است که یک بازیکن آمادگی بدنی خوبی داشته باشد.

 

حالا که به این سن رسیده‌ای، آیا پیش آمده که تا حالا به خداحافظی از فوتبال فکر کنی؟

از من درمورد خداحافظی سؤال نپرسید. من هنوز می‌توانم فوتبال بازی کنم و تا زمانی که بارم روی دوش دیگری نباشد فوتبال بازی خواهم کرد. امیدوارم که همچنان بتوانم به ذوب‌آهن کمک کنم.

 

بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی‌ تو در سال‌های اخیر چه بوده است؟

من در این سال‌ها سه حسرت بزرگ داشتم. اول اینکه دوست داشتم در اروپا فوتبال بازی کنم، ولی این اتفاق نیفتاد. البته از تیم‌های عربی در مقطعی پیشنهاد داشتم که سرباز شدم و نتوانستم بروم. حسرت دوم من بازی در جام‌جهانی است که در دوره قبل این اتفاق می‌توانست رخ بدهد، ولی متأسفانه در جام‌جهانی برزیل بازی نکردم. حسرت سوم من هم قهرمان شدن با ذوب‌آهن در لیگ برتر است. البته من می‌توان این قهرمانی را تجربه کنم و امیدوارم تا زمانی که فوتبال بازی می‌کنم با ذوب‌آهن یک‌بار قهرمانی در لیگ ایران را تجربه کنم.

 

درمورد تیم امسال چه نظری داری؟

تیم ما تقریبا تکمیل شده و احتمالا کادر فنی فقط یک مهاجم را به لیست تیم اضافه کنند. اکثر نفرات سال گذشته ماندند و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند. امیدوارم که امسال نتایج خوبی بگیریم.

 

آیا ذوب‌آهن شانس قهرمانی دارد؟

الان نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد و باید منتظر شروع بازی‌ها باشیم. ما تیم خوبی داریم و طبیعتا روی کسب سهمیه یا قهرمانی تمرکز می‌کنیم. به نظر من پنج تیم شانس قهرمانی دارند، ولی باید بگویم که همه تیم‌ها کار سختی دارند. امسال واقعا همه تیم‌ها قوی هستند.

 

حرف آخر...

از آنهایی که تولدم را تبریک گفتند تشکر می‌کنم. درضمن باید بگویم که از مصدومیت هادی محمدی به‌شدت ناراحت شدم. من امیدوارم که او خیلی زود به میادین فوتبال برگردد. هادی بازیکن ذوب‌آهن است و امیدوارم فصل آینده کنار ما باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9dv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هافبک خلاق ذوب آهن با این تیم تمدید کرد+عکس

 ابهام در حضور دو مهره کلیدی ذوب آهن
حدادی فر و حمام به دیدار امشب می رسند؟