تاریخ انتشار: 1396/04/22 23:25
کد خبر: 196255

دست باز سرمربی استقلال در چیدمان نفرات

با به خدمت گرفتن سرور جپاروف و توافق با رابسون جانواریو، علیرضا منصوریان با چالشی شیرین برای چینش نفرات ترکیب اصلی خود روبرو شده است.
دست باز سرمربی استقلال در چیدمان نفرات

با حضور سید مهدی رحمتی، سید حسین حسینی، وریا غفوری، خسرو حیدری، پژمان منتظری، لئوناردو پادووانی، سید مجید حسینی، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، امید نورافکن، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، مجتبی جباری، سرور جپاروف، محسن کریمی، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، یعقوب کریمی و علی قربانی، علیرضا منصوریان می تواند هدایت یکی از مرغوب ترین و پرستاره ترین ترکیب های استقلال در تاریخ لیگ برتر را بر عهده بگیرد.

دست منصوریان برای ارنج سیستم های متفاوت کاملا باز شده و او می تواند در هر پست، از حضور 2 بازیکن آماده و مدعی بهره گیرد. موضوعی که می تواند جهش استقلال به سوی کسب دوگانه را سبب شود. البته استقلال کهکشانی می تواند وجهه منفی نیز برای منصوریان داشته باشد. در صورتی که علی منصور نتواند تیمش را تحت کنترل خود قرار داده و حواشی را مدیریت کند، امکان عدم موفقیت و جنجال نیز وجود خواهد داشت.

با این حال موضوع دیگری که هنوز مشخص نشده، لیست خروجی علیرضا منصوریان است. با حضور 20 بزرگسال در لیست نفرات استقلال و امکان جذب رابسون جانواریو، کادر فنی استقلال باید 2 یا 3 بازیکن را از لیست کنونی کنار بگذارد. گرچه هنوز نام نفرات این لیست، رسما مشخص نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doynw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نورافکن؛ جوان اولی که می‌خواهد ستاره باشد

زوج جذاب استقلال تهران
منصوریان و افتخاری و آخرین فرصتی که هست!

برزای ستاره ای که مورد بی مهری منصوریان قرار گرفت