تاریخ انتشار: 1396/04/23 01:21
کد خبر: 196235

آمار این را می گوید؛ پرسپولیس میزبانی که در هفته اول نمی بازد

آمار این را می گوید؛ پرسپولیس میزبانی که در هفته اول نمی بازد

 با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، پرسپولیس قهرمان دوره قبل لیگ برتر در هفته نخست به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. در ادوار گذشته، پرسپولیس ۲ بار در هفته اول به مصاف فولاد خوزستان رفته است.

به جز هفته اول لیگ برتر دوازدهم، پرسپولیس از دوره دهم لیگ برتر به بعد در هفته اول میزبان بوده است. در شانزده دوره قبلی لیگ برتر، پرسپولیس در هفته اول در ۷ دوره میزبان و ۹ دوره هم مهمان بوده است. در ادامه نگاهی به عملکرد پرسپولیس در هفته اول در ادوار مختلف لیگ برتر خواهیم داشت.

پرسپولیس در تمامی ادوار گذشته لیگ برتر، چه میزبان و چه مهمان، موفق به گلزنی شده است.

نتایج پرسپولیس در ۱۶ دوره قبلی، در هفته اول پنج مساوی، ۹ برد و ۲ باخت بوده است. در هفت دیداری که پرسپولیس در هفته اول میزبان بوده، هرگز شکست نخورده و ۳ مساوی و ۴ برد حاصل کار این تیم بوده.

پرسپولیس در هر دو بازی که شکست خورده، ۳ گل از میزبان خود دریافت کرده است.

پرسپولیس در هفته های اول در ادوار مختلف ۳۰ بار دروازه حریفانش را باز کرده؛ ۱۶ گل در بازی هایی که مهمان بوده و ۱۴ گل هم در دیدارهای خانگی به عنوان میزبان به ثمر رسیده است.

بهترین نتیجه این تیم پیروزی ۸ بر ۲ برابر پگاه گیلان در لیگ برتر سوم است؛ همچنین بدترین نتیجه پرسپولیس در هفته اول شکست ۳ بر یک برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر چهارم بوده است.

پرسپولیس در هفته های اول در لیگ برتر، تا کنون دو بار با تراکتورسازی، دو بار با سایپا، دو بار با صنعت نفت آبادان و دو بار با فولاد خوزستان دیدار کرده است. در هفته نخست لیگ برتر هفدهم، پرسپولیس با فولاد خوزستان دیدار خواهد کرد که با احتساب این دیدار، بازی دو تیم بیشترین تقابل هفته اول (۳ بار) برای آنها خواهد بود.

در اولین دوره لیگ برتر، پرسپولیس در هفته اول میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بهنام سراج برای فولاد خوزستان و رضا جباری برای پرسپولیس گلزنی کردند.

لیگ چهارم برای پرسپولیس با شکست برابر فولاد خوزستان، که در پایان عنوان قهرمانی را به دست آورد، شروع شد. در این دیدار پرسپولیس سه بر یک نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد. ایمان مبعلی، احمد مومن زاده و لفته حمیدی برای فولاد و جواد کاظمیان هم برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbwj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف ستاره های جوان؛ روی نیمکت بغل دست سرمربی استقلال

پازل کرانچار در حال تکمیل شدن
سپاهان لیگ هفدهم مثل پرسپولیس لیگ چهاردهم؛