تاریخ انتشار: 1395/05/24 09:50
کد خبر: 267849

کابایرو: گواردیولا حسابی غافلگیرم کرد

سنگربان منچسترسیتی از اینکه گواردیولا او را به جو هارت ترجیح داد بسیار غافلگیر شده است
کابایرو: گواردیولا حسابی غافلگیرم کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه به مصاف ساندرلند رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

پپ گواردیولا در این دیدار یک تصمیم عجیب گرفت و جو هارت را نیمکت نشین کرد و کابایرو 34 ساله را به او ترجیح داد. این باعث تعجب همگان شد تا جایی که حتی خود کابایرو هم غافلگیر شده است. این دروازبان با تجربه آرژانتینی گفت: باید اعتراف کنم بسیار غافلگیر شدم. پیش بینی نمی کردم سرمربی تیم من را به جو هارت ترجیح بدهد. البته باید این را هم بگویم که بسیار خوب تمرین کرده بودم و به خوبی آمادگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را داشتم. بسیار خوشحالم که این فرصت برای من به وجود آمد که در ترکیب اصلی به میدان بروم.

سنگربان منچسترسیتی ادامه داد: قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتی در لیگ جزیره خوشحال کننده است. نهایت تلاش خود را کردم تا از این فرصتی که برایم به وجود آمده نهایت استفاده را ببرم. خوشبختانه بازی را بردیم و این اتفاق نیکو برای من خوش یمن بود. پیروزی روحیه بخشی به دست آوردیم. امیدوارم در دیدار های بعدی هم خوب ظاهر شویم و در نهایت قهرمان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g9q9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیگ برتر انگلیس/ اولین پیروزی گواردیولا در اتحاد رقم خورد