تاریخ انتشار: 1395/05/24 12:06
کد خبر: 267824

زادمهر: در مورد رضاییان برانکو تصمیم گرفت

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه تصمیم در باره رامین رضاییان را به برانکو واگذار کرده بود
زادمهر: در مورد رضاییان برانکو تصمیم گرفت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،محمدرضا زادمهر درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. همه این وضعیت خوب به خاطر تلاش‌ها و کوششی است که بازیکنان و کادرفنی انجام می‌دهند. ما تمام تلاشمان را در هیات مدیره انجام داده‌ایم تا از تیم و کادرفنی حمایت های لازم را انجام بدهیم و آنها هم با تلاش و کوشش خودشان نتایج خوبی گرفتند.

وی ادامه‌ داد: ما سال گذشته در همین زمان نتایج خوبی نگرفته بودیم، ،‌ اما از کادرفنی و بازیکنان حمایت کرده‌ایم و کم کم شرایط تیم تغییر کرد. الان وضعیت تغییر کرده و از همان ابتدا صدرنشین شده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه این گفت‌وگو درباره جدایی رامین رضاییان از باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: این مساله در هیات مدیره مطرح شد و ما این موضوع را به طور کامل بررسی کردیم و تصمیم در این زمینه را در اختیار سرمربی تیم قرار دادیم و آقای برانکو هم در همان جلسه هیات مدیره نقطه نظراتشان را مطرح کردند و در همان زمان تصمیم بر این شد که رضاییان در پرسپولیس نباشد. فکر می‌کنم پرونده این موضوع دیگر بسته شده است. البته تا جایی که من می‌دانم رامین رضاییان یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باشگاه از نظر حقوقی پیگیر این موضوع است تا حق و حقوق پرسپولیس حفظ شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eono

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استیلی:برانکو رضاییان را نخواست، طاهری هم قراردادش را پاره کرد