تاریخ انتشار: 1395/05/24 12:30
اختصاصی/
کد خبر: 267815

تحلیل بازی ملوان-راه آهن/ ملوان برتر بود اما کم شانس

نبرد دو تیم ملوان – راه آهن دو تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر بودند با تساوی بدون گل خاتمه یافت. همان نتیجه ای که در فصل گذشته لیگ برتر رقم خورد!
تحلیل بازی ملوان-راه آهن/ ملوان برتر بود اما کم شانس

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ملوان که در گام نخست ارایه گر بازی تهاجمی در برابر آلومینیوم اراک بود و سه بار دروازه این تیم را باز کرد در بازی با راه آهن هر چه تلاش کرد موفق به فتح دروازه حریف نشد. البته طبیعی بود راه آهن هم برای امتیازگیری به میدان آمده باشد چرا که در بازی نخست خود که در برابر گل گهر برگزار شده بود امتیازی دشت نکرد.

ملوان جوان شده، از بازیکنان قدیمی فقط به نام یکی دو بازیکن برمی خوریم. بازیکنانی چون شاهین ثاقبی، سعید یوسف زاده و ... بی شک چنین تیمی برای رسیدن به هارمونی و هماهنگی لازم نیاز به زمان دارد و هواداران ملوان باید صبورتر نشان دهند. ملوان در حال پوست اندازی و نو شدن است و البته همین جوانگرایی همان طور که در بازی با آلومینیوم اراک دیده شد می تواند ارمغان آور امتیازات شیرینی برای محمد مایلی کهن و تیمش باشد.

و اما مهدی پاشازاده را پیش تر و در تیم های دسته دومی مربی بلند پروازی دیدیم. همه حضورهای او با صعود همراه بود با این تفاوت که شاید راه آهن در اجرای تعهدات خود همانند تیم های دسته دومی نباشد.

شاید اگر راه آهن  بضاعت مالی داشت فصل گذشته به لیگ یک سقوط نمی کرد. نکته ای که مهدی تارتار بارها به آن اشاره داشت و اکنون هم می گوید او و دستیارانش هنوز ریالی از مبلغ قرارداد فصل گذشته را دریافت نکرده اند.

باید منتظر ماند و دید که راه آهن با این شرایط مالی تا کجا پیش خواهد رفت!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogbwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب ملوان مقابل راه آهن
اختصاصی/