تاریخ انتشار: 1395/05/24 13:41
تیموریان قبل از بازی به سراغ قلعه نویی رفت!
کد خبر: 267794

مربی نامدار استقلالی: آقایان به مردم بگویید که به خاطر پول رفتید، اما چرا قداست‌ها را می‌شکنید

قبل از بازی تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز، آندود تیموریان که قبلا برعلیه قلعه نویی مصاحبه کرده بود سمت او رفت و با او خوش و بش کرد!
مربی نامدار استقلالی: آقایان به مردم بگویید که به خاطر پول رفتید، اما چرا قداست‌ها را می‌شکنید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیدار تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی که از هفته چهارم لیگ برتر برگزار گردید یک اتفاق خاص قبل زا بازی افتاد که این موضوع اگر چه در دنیای فوتبال ایران طبیعی است و بارها اتفاق افتاده است، اما امیر قلعه نویی که پیش از این از سوی آندو تیموریان مورد انتقاد قرار گرفته بود، نسبت به این اقدام آندو واکنش نشان داد.

قلعه نویی در خصوص اختلافش با آندو تیموریان گفت: در مقعطی که تیم استقلال ضعیف کار می‌کرد، در جلسه‌ هیئت مدیره که افرادی چون مسعود معینی، منصور پورحیدری و برادر آندو یعنی «سرژیک» حضور داشتند، تیموریان اعلام کرد که پولش را می‌خواهد. طبیعی است بازیکنی که قرارداد بسته، پولش را بخواهد. یکی مثل من هم قرارداد یک میلیارد و دویست میلیونی می‌بندد و دویست میلیون می‌گیرد و سرش را پایین انداخته و به عشق مردم چیزی نمی‌گوید.

وی افزود: در جلسه هیئت مدیره، سرژیک چند بار قسم حضرت عیسی را خورد و گفت من و آندو امیرخان را مانند پدرمان دوست داریم و تنها مشکل ما پول‌ است. من به مسئولان باشگاه گفتم یا پولش را بدهید یا رضایت‌نامه او را صادر کنید. گفتم آندو برای ما «آندو گونه» بازی نمی‌کند. حتی گفتم چون بازیکن نداریم، شرایط خود بازیکن مهم‌تر است.

سرمربی اسبق استقلال تهران سپس افزود: به‌دلیل اینکه قبل این جلسه در یک نشست دیگر حضور داشتم، پس از پایان صحبت‌هایم از جلسه بیرون آمدم. می‌توانید با سرژیک تماس بگیرید و از او بپرسید چه صحبت‌هایی مطرح کردم. زمانی که آقایان رفتند، دیواری کوتاه‌تر از قلعه‌نویی پیدا نکردند.

قلعه نویی در ادامه گفت: آقایان به مردم بگویید که به خاطر پول رفتید، اما چرا قداست‌ها را می‌شکنید. اگر به مصاحبه‌هایی که کردی، اعتقاد داری، چرا سمت من می‌آیی و دست می‌دهی؟ اگر اعتقاد نداری، بگویید به خاطر پول رفتیم. خودتان گفتید دو میلیارد و هشتصد میلیون چک دارید و طلب پول‌های‌تان را کرده‌اید. چرا به من پیامک می‌زنید و می‌گویید امیرخان شما برای استقلال زحمت کشیده‌ای؟! من آندو را دوست دارم و او کاپیتان تیم ملی است، اما این کارها درست نبود. یک روز مصاحبه کنی و یک روز هم دست بدهی؟ آیا این ورزش پهلوانی است؟  آرش برهانی پس از 9 سال از استقلال جدا شد، اما قبل از بازی به سمت تیم سابق خودش رفت. این کارها ارزش دارد. من به خیلی از این بازیکنان خدمت کرده‌ام. خود آندو در جریان است که برای اینکه بتواند در انگلیس بازی کند، باید تعداد بازی‌های ملی‌اش به 80 درصد می‌رسید تا ویزای کار بگیرد. ما بازی برگزار می‌کردیم تا قانون کار برای آندو به آن میزان برسد.

سرمربی تراکتورسازی در پایان سخنان خود گفت: نمی‌دانم چرا آقایان بعدها متوجه کارهای‌شان می‌شوند. فرزاد مجیدی هم حلالیت طلبید و پرویز مظلومی هم پس از سال‌‌ها متوجه برخی مسائل شد و فهمید از کجا ضربه می‌خورد و چه کسانی او را تحریک می‌کردند. احترام بزرگ‌تر واجب بوده و بهتر است واقعیت‌ها را به مردم بگویید. باز هم می‌گویم آندو را دوست دارم، اما جای تعجب است که او چرا علیه من مصاحبه کرد. من از او دفاع کرده بودم و حتی خبر نداشتم که رضایت‌نامه‌اش برای جدایی از استقلال صادر شده است. در تمرین بودم که مسئولان باشگاه این موضوع را به من اطلاع دادند. من از  آندو ایراد نمی‌گیرم، اما آقای تیموریان! از تو توقع نداشتم. این داستان‌ها تمام شد و آندو برای فوتبال مملکت ما زحمت کشیده است، اما این رفتارها نقطه تاریک او بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5vej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع جانانه قلعه نویی از برانکو/ سرمربی پرسپولیس اخلاق مدار است