تاریخ انتشار: 1395/05/24 16:18
کد خبر: 267745

بایرن مونیخ- دورتموند/ سوپر کاپ هیجان انگیز

دورتموند و بایرن مونیخ در آستانه شروع بازی های فصل جدید آلمان در سوپرکاپ کشورشان به مصاف هم می روند.
بایرن مونیخ- دورتموند/ سوپر کاپ هیجان انگیز

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، رقابت های فصل جدید لیگ آلمان، بوندسلیگا، در راه است و معمولا دوستداران فوتبال آلمان با دیدار دو غول فوتبال این کشور در ورزشگاهی پر از تماشاگر در چارچوب دیدار سوپرکاپ آلمان به استقابل لیگ می روند. این فصل هم همین طور است و قرار است امشب ساعت 23 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک باواریایی ها به مصاف دورتموند بروند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی سوپرکاپ آلمان بجنگند.

بایرن مونیخ قرار است قسمتی جدید از تاریخش را با مربی گری کارلو آنچلوتی آغاز کند و بیشتر بازیکنانش به تازگی از تعطیلات بازگشته اند. این تیم در تمرینات پیش فصل بیشتر بازیکنان ذخیره اش را به همراه داشته است. اگرچه هنوز کارلتو فرصت پیدا نکرده به خوبی ایده هایش را در بایرن پیاده کند، اما این بازی نشان می دهد که او چطور می تواند مقابل بزرگان اروپا به میدان برود.

البته بایرن در سوپرکاپ ها زیاد شانس خوبی ندارد و در دوران گواردیولا هر 3 سوپرکاپ مقابل دورتموند را شکست خورده است. نکته اما اینجاست که بایرن هربار سوپرکاپ را باخته فصل بعد از آن را قهرمان شده است. این بازی یک جنبه دیگر هم دارد که آن را دیدنی تر از همیشه می کند و آن هم جا به جا شدن بازیکنانی بین این دوتیم است.

ماریو گوتسه که از دورتموند به بایرن پیوسته بود دوباره در بازار نقل و انتقالات تابستانی به تیم سابقش بازگشت. از طرفی ماتس هوملس که محصول آکادمی بایرن بوده و در دورتموند بازی می کرده در تابستان به بایرن مونیخ پیوسته است.

در 6 دیدار اخیر دو تیم 4 بار بایرن مونیخ موفق شده رقیب دیرینه اش را از پیش رو بردارد که در یک از آن ها برد قاطع 5 بر یک کسب کرده است. یک بازی مساوی شده و یک بازی هم با برد دورتموند به پایان رسیده است. آخرین برد دورتموند مقابل بایرن مربوط به 28 آوریل 2015 است که در مسابقات جام حذفی آلمان و بعد از مساوی شدن بازی در وقت های قانونی بازی به پنالتی کشیده شد و زردپوشان به برتری رسیدند.

دورتموند: بورکی، اشملزر، بارترا، سوکراتیس، پیژک، کاسترو، وایگل، روده، شورله، اوبامیانگ، دمبله

بایرن مونیخ: نویر، لام، مارتینز، هوملس، آلابا، آلکانتارا، کیمیش، ویدال، مولر، کومان، لواندوفسکی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrg5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مولر: امسال فصلی هیجان انگیز است