تاریخ انتشار: 1395/05/24 16:34
کد خبر: 267740

برانکو همچنان رکوردشکن در پرسپولیس /مثبت و منفی با هم!

برانکو دو فصل اخیر را روی نیمکت پرسپولیس آغاز کرده و در هفته‌های ابتدایی، دو رکورد این تیم جابجا شده‌اند.
برانکو همچنان رکوردشکن در پرسپولیس /مثبت و منفی با هم!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فصل پیش شاهکار مشترک (ایمان صادقی، بنگر)، (حاتمی و ایمان صادقی) در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر یک رکورد ویژه برای پرسپولیس به جا گذاشت. آن‌ها در 4 بازی اول فصل، 10 گل خوردند و رکورد عجیب 2.5 گل خورده در هر بازی را ثبت کردند. رکوردی که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه بود و حتی استقلال اهواز هم تا پایان فصل به آن نرسید.

بهتر شدن اوضاع دفاعی پرسپولیس در هفته‌های آینده چندان غیر قابل پیش بینی نبود، اما کسی فکرش را هم نمی‌کرد این بهتر شدن تا جایی ادامه پیدا کند که یک سال بعد، پرسپولیس برانکو بهترین خط دفاع تاریخ این باشگاه را به نام خودش بزند.

پرسپولیس هیچوقت در طول تاریخ لیگ برتر، در 4 بازی ابتدایی بیشتر از 10 گل نخورده بود. رکوردی که فصل پیش تیم برانکو به آن دست پیدا کرد. سرخپوشان در هیچ فصلی هم در 4 بازی ابتدایی‌شان، کمتر از یک گل نخورده بودند. رکورد دوم هم توسط تیم این فصل برانکو خلق شد. البته پرسپولیسی‌ها یک بار در لیگ سیزدهم، رکورد مشابه و دریافت یک گل در 4 بازی ابتدایی را تجربه کرده بودند.

فصل پیش، پرسپولیس توانست عنوان بهترین خط حمله لیگ را بدست آورد اما در دفاع، بدترین خط دفاع نیمه بالای جدول باقی ماند. فقط تیم‌های نیمه پایین جدول از پرسپولیس بیشتر گل خورده بودند. به نظر می‌رسد این فصل، برانکو دنبال رکورد کاملا متفاوتی می‌گردد. عنوان بهترین خط دفاعی که فعلا به صورت مشترک با صنعت نفت، در اختیار آن‌هاست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjdjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین به دنبال پرسپولیس؛ همه به دنبال رضاییان