تاریخ انتشار: 1396/04/29 16:52
کد خبر: 194621

قربانیان کریم بنزما در رئال

شب گذشته پیوستن آلوارو موراتا به چلسی قطعی شد تا مهاجمی دیگر در رئال مادرید از رقابت با کریم بنزما منصرف شود.
 قربانیان کریم بنزما در رئال

آلوارو موراتا مهاجم جوان اسپانیایی که در عضویت تیم رئال مادرید بود، بعد از آنکه به یقین رسید فصل بعد هم جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد، تصمیم گرفت تا رئال مادرید را ترک کند و به چلسی پیوست.

در سال های اخیر مهاجمان زیادی در رئال مادرید بودند ولی نتوانستند کریم بنزما را نیمکت نشین کنند و همگی مجبور شدند تا از این تیم جدا شوند. بنزما در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید پیوست. هر چند همواره انتقادهایی از این بازیکن می شود، ولی کم و بیش او در رئال مادرید جایگاه ثابتی داشته و تغییری در وضعیت او ایجاد نمی‌شود.

 

در زیر به بازیکنانی اشاره می کنیم که بخاطر بنزما رئال را ترک کردند:

 

 رائول و آدبایور

در ابتدا بعد از جدایی که برای رائول رخ داد، باشگاه روی امانوئل آدبایور حساب باز نکرد تا او زمان زیادی در تیم مادریدی نماند. رائول گونسالس در سالهای آخر حضورش در رئال مادرید فرصت زیادی برای درخشش نداشت و بعد از اینکه باشگاه تصمیم گرفت تا این بازیکن از تیم جدا شود، فضا برای درخشش بقیه مهاجمان آغاز شد. در این بین البته ایگواین نیز به رئال مادرید اضافه شد.

 

گونسالو ایگواین

در فصل بعدی که مورینیو هدایت رئال را بر عهده گرفت، رقابت سختی بین بنزما و ایگواین ایجاد کرد که منجر به ماندن یکی می شد. در نهایت این بنزما بود که توانست خود را اثبات کند و ایگواین به ناپولی فروخته شد. در بدو حضور آنچلوتی در رئال مادرید، گرت بیل نیز به رئال مادرید آمد تا مثلث خط حمله این تیم شکل بگیرد. بنزما در آن فصل چهارمین بازیکن رئال با بیشترین دقایق بازی در این تیم بود.

 

چیچاریتو و موراتا

بعد از حضوری کوتاه مدت خاویر هرناندس یا همان چیچاریتو در رئال مادرید، او نیز نتوانست با بنزما رقابت کند تا پس ازیک سال ازجمع کهکشانی ها جدا شود. ولی مهمترین نکته، بازگشت موراتا ی جوان از یوونتوس به رئال مادرید در تابستان گذشته بود. خیلی ها امیدوار به ماندن موراتا در رئال بودند تا سالها در این تیم بتواند اثرگزار باشد ولی در نهایت او نیز از رئال مادرید جدا شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaqzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خیز بلند رئال مادرید برای گران‌ترین خرید سال