تاریخ انتشار: 1396/05/02 09:37
کد خبر: 193867

کمیته انضباطی یا کمیته استعداد سوز؟

رای عجیب کمیته انضباطی نشان می‌دهد که عاملان بی‌انضباطی حاشیه امنیت خوبی در فوتبال ایران دارند.
کمیته انضباطی یا کمیته استعداد سوز؟

پرونده تیم امید در مسابقات آسیایی بسته شد و فوتبال ما در رده پایه بازهم یک شکست را تجربه کرد و در این بین دود آن به چشم بازیکنان جوان باشگاه استقلال رفت که آشی نخوردند اما دهانشان سوخت!

سه بازیکن استقلال از همراهی تیم امید محروم شدند و با تشخیص کادرفنی استقلال و حکم باشگاه مجبور به ماندن در اردوی ارمنستان شدند. اگر شک و شبهه‌ای در این مورد هست باید به صحبت‌های نورافکن توجه کرد: "ما بی تقصیریم، باشگاه گفت به تیم امید نروید"! حالا راحت‌تر می‌توان در خصوص جنگ و دعوای باشگاه استقلال و کمیته انضباطی صحبت کرد.

بازیکنانی که مجبور به همراهی تیم باشگاهی شدند، از همراهی تیم ملی باز ماندند و حالا باید محرومیت در مسابقات لیگ را هم تحمل کنند! کمیته انضباطی با رای خود در واقع متضرران این ماجرا را تنبیه کرد تا درس عبرتی باشند برای تمام بازیکنانی که مجبورند از دستورات باشگاه پیروی کنند! کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد پیراهن تیم ملی را بر تن کند؟ کمیته انضباطی رای خود را بر چه اساس و بر پایه کدام تحقیق صادر کرده است که بدون تنبیه مقصر ماجرا، حکم می‌دهد و سه جوان را محروم می‌کند؟

حالا سه فوتبالیست جوان و آینده دار کشور در معرض سوخته شدن قرار دارند. آن‌ها جایگاهشان را در تیم ملی از دست دادند و در تیم باشگاهی هم ممکن است به خاطر محرومیت در ابتدای فصل نیمکت نشین شوند و رفته‌رفته جایگاهشان را در جمع آبی‌ها هم از دست بدهند. همانطور که پیش از آن‌ها استعدادهای بی‌شمار دیگری هم قربانی اختلاف باشگاه با تیم‌ملی شدند و خیلی زود غروب کردند.

کاش اگر قرار است در فوتبال انضباطی باشد و همه منضبط شوند، مقصر و مسبب بی‌انضباطی جریمه شود نه فرد یا افرادی که قربانی دعوای مربیان و مدیران می‌شوند و در این بی نظمی می‌سوزند تا کل جامعه فوتبال دچار زیان و خسارت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8x9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اهالی فوتبال با منصور پورحیدری وداع کردند