تاریخ انتشار: 1395/05/25 09:49
اختصاصی/
کد خبر: 267642

تنها مربی خارجی لیگ یک، موفق ترین مربی این لیگ

تنها مربی خارجی لیگ دسته اول فوتبال کشور، تا به این جای کار به عنوان موفق ترین مربی لیگ یک شناخته شده است.
تنها مربی خارجی لیگ یک، موفق ترین مربی این لیگ

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وینگو بگوویچ که فصل گذشته را در مس کرمان مربی گری کرد و نتایج خوبی را نیز برای این تیم به ارمغان آورد، درخشش را در سیرجان نیز ادامه می دهد و مرد اول نیمکت تیم های لیگ یکی می باشد.

درحالی که رقبای بگوویچ در لیگ یک نیز نتایج خوبی کسب کرده اند اما آمار و ارقام و همچنین تیم های روبه رویی سیرجانی ها چیز دیگری را می گویند.

یاران بگوویچ در این فصل از رقابت ها، در دو بازی فقط یک گل خورده اند، آن هم مقابل اکسین. اکسینی که در بازی اولش در فصل جدید لیگ یک، 3-1 نساجی مدعی را شکست داده است و گل گهر همچنین مقابل راه آهن نیز گلی دریافت نکرد تا یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ یک را از آن خود کرده باشد.

کمربند میانی گل گهر نیز با وجود کاپیتان حمزه و علی مرزبان، مجال خودنمایی به هیچ تیمی را نمی دهد و سیرجانی ها در فاز حمله نیز تاکنون چهار گل به ثمر رساندند. میانگین دوگل در هر بازی می تواند آماری خوب و راضی کننده برای هر مربی ای از خط حمله اش باشد.

گرچه گل گهر در بازی با اکسین 1-0 تا دقیقه 86 عقب بود، اما تفکرات و استراتژی مناسب بگوویچ جواب داد و این مربی خارجی لیگ یک با کسب 6 امتیاز در دو بازی دشوار، بهترین مربی این لیگ تا پایان هفته ی دوم محسوب می شود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlgvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری مرد پیروز تقابل مدافعان استقلالی
اختصاصی/