تاریخ انتشار: 1396/05/03 10:26
کد خبر: 193603

مانع بزرگ پیش پای رامین

مدافع تازه لژیونر شده‌ی فوتبال ایران اکنون با مانع بزرگی برای حضور در ترکیب اوستنده بلژیک مواجه شده است.
مانع بزرگ پیش پای رامین

 رامین رضاییان که بعد از اتفاقات فصل گذشته از لیست پرسپولیس خارج شد، در ادامه با بخشیدن مطالبات خود و پرداخت مبلغ مدنظر این باشگاه، توانست رضایتنامه خود را با یک شرط از مسوولان این تیم دریافت کند.

 

مسوولان پرسپولیس که با پادرمیانی علی پروین راضی به صدور رضایتنامه این بازیکن در قبال بخشیدن مطالبات و پرداخت 350 میلیون شده بودند، شرطی در این راه برای مدافع خود در نظر گرفتند که در صورت دریافت پیشنهادی بالاتر از 700 میلیون تومان او باید 350 میلیون دیگر نیز به باشگاه پرداخت کند. شرطی که با توجه به شرایط رامین رضاییان آن را پذیرفت و رضایتنامه‌اش را دریافت کرد.

 

رضاییان در نقل و انتقالات فوتبال با دو پیشنهاد اغواکننده از لیگ ایران مواجه شد اما با توجه به خواسته‌اش برای حضور در فوتبال اروپا توجهی به آنها نکرد تا از میان سه پیشنهاد اروپایی خود در نهایت پای میز مذاکره با اوستنده بنشیند. او در نهایت با قراردادی جالب توجه حضور در این تیم را پذیرفت تا در اولین تجربه اروپایی‌اش شانس بازی در لیگ اروپا را نیز به همراه این تیم داشته باشد.

 

شماره 24 جدید اوستنده که اکنون به بازیکنی مورد اعتماد برای فاندرهایگه تبدیل شود. اما اکنون با دردسر بزرگی مواجه شده است. طبق قرار قبلی این بازیکن باید در صورت عقد قرارداد با مبلغی بیش از 700 میلیون، طبق توافق قبلی 350 دیگر به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد تا مجوز بازی در ای تیم را به دست بیاورد. با این حال با توجه به اینکه هنوز ITC او از سوی پرسپولیس مورد موافقت قرار نگرفته او قادر به بازی برای اوستنده نیست. موضوعی که رضاییان طی روزهای اخیر بارها در تماس‌ها و پیام‌های برای مسوولان پرسپولیس خواهان انجام آن و به دست آوردن راهی برای توافق شده است. با توجه به اینکه رضاییان در فصل گذشته علاوه بر اینکه دریافتی از پرسپولیس نداشته و مبلغی نیز پرداخت کرده، اکنون با مشکل مالی برای باقی مطالبات پرسپولیس مواجه است و بر این اساس خواستار صدور این مجوز و در نهایت قبول چک از سوی پرسپولیس شده تا در اولین پرداختی اوستنده، رضایت پرسپولیس را جلب کند. درخواستی که از سوی پرسپولیس بی‌پاسخ مانده است.

 

نکته جالب توجه اینجاست که پرسپولیس در ارائه شرط خود تنها پیشنهاد اروپایی برای این بازیکن را مستلزم پرداخت این مبلغ عنوان کرده است و در صورتی که رامین رضاییان به یکی از دو پیشنهاد داخلی خود پاسخ مثبت می‌داد، نیازی به این پرداختی نداشته است. مسوولان پرسپولیس که این روزها به شدت درگیر تامین منابع مالی مدنظر این تیم برای فصل هفدهم فوتبال ایران هستند و تحت فشار بازیکنان فعلی خود قرار گرفته‌‎اند باید دید طی روزهای آینده چه تصمیمی برای این لژیونر در نظر خواهند گرفت تا او مشکلی برای همراهی اوستنده نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48veqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین رضاییان بالاخره شماره پیراهنش را انتخاب کرد