تاریخ انتشار: 1395/05/25 11:55
کد خبر: 267623

رضاییان اگر پرسپولیس را دوست داشت باید با شرایط کنار می‌آمد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد رامین رضاییان اگر پرسپولیس را دوست داشت باید با تمام شرایط این باشگاه کنار می‌آمد.
 رضاییان اگر پرسپولیس را دوست داشت باید با شرایط کنار می‌آمد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمود خوردبین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صبا اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را مخصوصا در نیمه نخست به نمایش گذاشتیم ولی در نیمه دوم کمی شرایط خوب تیم افت کرد که آن هم به دلایل خاصی بود. به طور مثال تعویض های برانکو ایوانکوویچ کمی باعث تضعیف تیم شد و البته به خاطر گلی که در نیمه نخست زده بودیم بازیکنان هم می خواستند تدافعی بازی کنند تا گل زده را حفظ کنیم.

او درباره فرصت‌های گلزنی که مهدی طارمی آنها را از دست داد نیز توضیح داد: شما خودتان شاهد هستید که او چقدر در تمرینات به صورت اختصاصی شوت‌زنی کار می‌کند. کسی که فرصت‌های گلزنی را از دست داده است آقای گل فصل قبل بود. مطمئنا در آینده وضعیت تیم بهتر هم می‌شود.

خوردبین درباره دیدار پرسپولیس مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم عنوان کرد: هنوز مشخص نیست این بازی در کجا قرار است برگزار شود. به خاطر اینکه تراکتورسازی زمین مناسبی در اختیار ندارد. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اضافه‌ کرد: البته در هفته‌ های آینده باید با چند تیم قدرتمند بازی کنیم. با توجه به این که ما پرسپولیس هستیم، مطمئنا توانایی شکست دادن این تیم‌ها را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که شما موافق تعطیلات لیگ هستید یا خیر هم توضیح داد: مخالف تعطیلات لیگ هستیم. این تعطیلات باعث می‌شود نتوانیم تمرینات خودمان را منظم ادامه بدهیم. به‌ هر حال چند بازیکن ما در اردوی تیم ‌ملی هستند. البته کاری نمی‌شود کرد زیرا تیم ‌ملی در اولویت قرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن دیگری از پرسپولیس باید به تیم ‌ملی دعوت می‌شد یا خیر هم این‌گونه پاسخ داد: به نظرم محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده می‌توانستند به تیم ‌ملی دعوت شوند.

او در پایان سخنان خود درباره رامین رضاییان هم خاطر نشان کرد: در جریان ریز مذاکرات رضاییان با باشگاه نیستم ولی می دانم که این بازیکن پیش از این از پرسپولیس رفته بود. اگر واقعا پرسپولیسی بود و همان طور که می‌گفت دوست داشت به پرسپولیس بازگردد، باید با همه شرایط تیم و باشگاه کنار می آمد. آقای طاهری هم متوجه این موضوع شدند که او دوست نداشته است به پرسپولیس بیاید و به همین خاطر با حضور رضاییان در پرسپولیس مخالفت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6vdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ناگفته‌های جدید از ماجرای طارمی و رضاییان