تاریخ انتشار: 1395/05/25 19:31
کد خبر: 267521

مالدینی: اوضاع میلان آشفته است

پائولو مالدینی، کاپیتان افسانه ای میلان معتقد است که در این باشگاه نظم و انضباطی حاکم نیست و آشفتگی در همه بخش های آن موج می زند
مالدینی: اوضاع میلان آشفته است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،بعداز خرید میلان توسط گروه چینی، شایعات زیادی در مورد پیشنهاد آنها به مالدینی برای حضور در کادر مدیریتی باشگاه شنیده شده است.

 

مالدینی گفت: "آشفتگی زیادی در باشگاه وجود دارد و انگار هیچ چیز سر جای خودش نیست و به نظر هیچ گونه تعریفی برای ارکان باشکاه توسط مدیریت انجام نشده است.

 

نتایج تیم در خور شان این تیم نیست. البته شاید زمان آن رسیده است که بسیاری از اسطوره های میلان بتوانند به این باشگاه کمک کنند اما هنوز راه و رسم مشخصی برای کمک به باشگاه از سوی بازیکنان قدیمی این تیم بوجود نیامده است".

 

 

 

 

مالدینی در پاسخ به این سئوال که آیا هدف شما از این مصاحبه، گرفتن پست در باشگاه میلان است گفت: "اصلا منظور من گرفتن پست در این باشگاه نبود. من به کسانی که امروز در این باشکاه مشغول فعالیت هستند احترام می گذارم.

 

من سبک متفاوتی در فوتبال برای مدیریت در نظر دارم اما امیدوارم مسئولان آنطور که فکر می کنند برای باشگاه مفید است در تیم میلان پیاده کنند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrgmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات بنیادین در میلان؛ گالیانی می رود، مالدینی می آید

شش شروع به یاد ماندنی!
کورد منحصر به فرد مهاجم منچستریونایتد؛