تاریخ انتشار: 1395/05/25 19:35
کد خبر: 267517

حسین کعبی: از لیگ یکی‌شدن پشیمان نیستم/ سپیدرود بهتر از این هم می شود

حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره وضعیت تیم سپید رود رشت، لیگ یک، فولاد و استقلال خوزستان صحبت کرد که این گفت و گو را می خوانیم.
حسین کعبی: از لیگ یکی‌شدن پشیمان نیستم/ سپیدرود بهتر از این هم می شود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حسین کعبی پس از دو سال دوری از فوتبال به سپید رود رشت پیوسته است، او بازی های خوبی در لیگ یک برای سپید رود انجام داده و در بازی اخیر این تیم رشتی موفق به گرفتن پنالتی نیز شده است. سپید رود رشت هر دو بازی خود را برده است و کعبی در این دو بازی در پست های دفاع راست، هافبک راست و هافبک چپ انجام وظیفه کرده است. کعبی که 94 بازی ملی دارد امیدوار است روزهای خوبی با سپید رود رشت داشته باشد و با این تیم لیگ برتری شود.

حسین کعبی درباره وضعیت سپید رود رشت، ، فوتبال ایران، فولاد و استقلال خوزستان صحبت کرد، گفت و گوی این بازیکن ملی پوش سابق را مرور می کنیم.

سپیدرود بهتر هم می شود

وضعیت در تیم بسیار خوب است، ما بعد از 28 روز تمرین وارد مسابقات شدیم و شاید بدن هایمان عقب بود اما در دو بازی سختی که داشتیم دو برد به دست آوردیم که بسیار خوب بود. بازی در لیگ یک بسیار سخت تر از لیگ برتر است و فکر می کنم اکنون 80 درصد آماده ایم و رفته رفته آماده تر خواهیم شد. بالاخره اما در تیم مشکل مالی است اما مسئولین همت کرده اند تا این مشکلات حل شود و در فوتبال ایران عادی است.

از لیگ یکی شدن پشیمان نیستم

از آمدن به لیگ یک پشیمان نیستم، کسانی باید پشیمان باشند که باعث شدند دو سال از فوتبال دور باشم. اینکه حسین کعبی در خانه بنشیند زشت است، من شغلم فوتبال است. شما تیم هایی مثل خونه به خونه را ببینید که همگی لیگ برتری هستند یا حتی تیم بادران. من دلالی بلد نیستم و بخاطر همین در لیگ برتر نبودم، تمام صحبت هایم را در این زمینه در 90 گفتم.

یک دلال چند تیم را ساپورت می کند

من در فوتبال از کسی ناراحت نیستم، آنقدر در این فوتبال کثافت کاری است که دیگر نمی شود کاری کرد. برنامه 90 نشان داد چگونه بازیکن از خارج می آورند و تنها کسی که این کار را کرده را معرفی نکرد و همه چیز را برای مردم روشن کرد. من می دانم چند تیم لیگ یکی و چند تیم لیگ برتری را یک نفر که ساکن تهران است و مدرک ندارد، ساپورت می کند.

همه جرات من را ندارند

همه مثل حسین کعبی نیستند که جرات این حرف ها را داشته باشند، من نه از کسی پول گرفته ام و  نه به کسی پول داده ام و همیشه فوتبالی به تیم ها رفته ام. از آقای عشوری و نظر محمدی نیز ممنونم که بعد از دو سال بازی نکردن به من و فوتبالم اعتقاد داشتند و من با جان و دل برایشان بازی می کنم.

حسین کعبی دلال نیست

دو سال بود کسی از حسین کعبی خبر نمی گرفت، بعد زا اینکه به سپید رود رفتم بعضی دوستان زنگ زدند و به من بازیکن معرفی می کردند که من به آن ها گفتم اگر اینکاره بودم الان در لیگ برتر بازی می کردم.خدا حق من را از آنهایی که به من ضربه زدند می گیرد.

مدیون پورموسوی هستم

من به مانند خیلی از خوزستانی های دیگر مدیون سید سیروس پورموسوی هستم و ایشان مربی من بوده است. او به حقش در فوتبال دیر رسیده و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

از هفته هشتم مدعیان مشخص می شوند

لیگ ما آس نیست و پیشرفت مان همین قدر است. از اکنون نمی توان درباره قهرمان چیزی گفت اما به عقیده من  از هفته هشتم به بعد چهره اصلی تیم ها مشخص می شود.

جوانگرایی داریم تا جوانگرایی

ما در فوتبالمان جوانگرایی داریم تا جوانگرایی، اگر بخوایهم جوانگرایی کنیم و به دسته یک برویم که اسمش جوانگرایی نیست. فولاد باشگاه بزرگی است، بعد از رفتن فرکی روز خوش ندیده است و اسکوچیچ نتواسنت برای این تیم نتیجه خوبی بگیرد. من از تیم فولاد تنها عبداله کرمی، ایوب والی و جماعتی را می شناسم و بقیه را نمی شناسم اما امیدوارم تیم جمع شود. درباره شخص خاصی که  معرفت ندارد و فقط ادعا می کند هم استانی و هم زبان حسین کعبی هستند، هم حرفی نمی زنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkqon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌های پیکان مقابل منصوریان