تاریخ انتشار: 1395/05/26 09:05
کد خبر: 267492

کونته: با تمرکز و روحیه بسیار بالا بازی کردیم

سرمربی چلسی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر وستهام راضی است و آنها را شایسته پیروزی دانست
کونته: با تمرکز و روحیه بسیار بالا بازی کردیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،چلسی شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر انگلیس داشت. این تیم که در استمفوردبریج میزبان وستهام بود موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا نخستین سه امتیاز خود را با آنتونیو کونته در لیگ جزیره دشت کند.

کونته بعد از این بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: عملکرد خوبی داشتیم. بازی رضایت بخشی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت هم شایسته کسب این پیروزی بودیم. بازیکنان با تمرکز بسیار بالایی بازی کردند و نشان دادند از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می برند و این خبر خوبی برای ماست.

او ادامه داد: سه امتیاز این دیدار حساس را به دست آوردیم. بازی اول سخت است اما خوشبختانه از پس آن برآمدیم و الان دیگر باید این دیدار را فراموش کرده و به بازی بعدی فکر کنیم. شرایط سخت است و باید بازی به بازی پیش رفت و در هر دیدار با نهایت تمرکز بازی کرد.

گل نخست این بازی را ادن هازارد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کونته به ستایش از ستاره بلژیکی تیمش پرداخت و اظهار کرد: هازارد نشان داد بازیکن بزرگی است. اطمینان دارم او به روزهای اوج برخواهد گشت و شاهد پیشرفت او نسبت به فصل قبل خواهیم بود. او با ویلیان بازیکنان شایسته‌ای برای خط میانی چلسی به شمار می آیند.

سرمربی چلسی در ادامه سخنان خود درباره صحنه جنجالی برخورد دیگو کاستا با سنگربان وستهام نیز گفت: داور تصمیم درستی در اخراج نکردن کاستا گرفت چراکه مهاجم چلسی تنها برای گرفتن توپ رفت و تلاش کرد تا با سنگربان حریف برخورد نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqxw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هازارد: کونته فلسفه جدیدی دارد؛ امیدوارم خیلی بهتر از فصل گذشته باشیم