تاریخ انتشار: 1395/05/26 13:46
کد خبر: 267455

شهاب کرمی: ملوان یکی از جدیترین گزینه های صعود به لیگ برتر است/ امیدوارم که ما بتوانیم با دست پر از یزد برگردیم

شهاب کرمی هافبک تیم ملوان درباره دو بازی اخیر تیم ملوان گفت: بازی با راه آهن بازی خوبی بود و تیم ما خوب بازی کرد ولی تیم حریف آمده بود که یک امتیاز را بگیرد و موفق شد با نوع فوتبالی که ارایه داد یک امتیاز را بگیرد، ما در نیمه اول از موقعیتهایمان استفاده نکردیم و بازی مساوی شد ولی لیاقت ما برد بود.
شهاب کرمی: ملوان یکی از جدیترین گزینه های صعود به لیگ برتر است/ امیدوارم که ما بتوانیم با دست پر از یزد برگردیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،  وی درباره وضعیت تیم ملوان گفت: تیم ما در دو هفته ای که گذشت با دو تیم خوب راه آهن و آلومینیوم بازی کرد هر دوی این تیمها با بازیکنانی که جذب کردند جزو مدعیان لیگ آزادگان هستند ولی ما بالاتر از این دو تیم بودیم و با این شرایطی که من دیدم ملوان یکی از جدیترین گزینه های صعود به لیگ برتر است البته راه زیادی تا پایان لیگ باقی است و باید با همدلی و جدیت در تمرینات به این مهم دست پیدا کنیم.

 کرمی درباره بازی با فولاد یزد گفت: آنها تیمی هستند که دیر شروع کردند و در هفته های گذشته خوب نتیجه نگرفتند امیدوارم که ما بتوانیم با دست پر از یزد برگردیم تا به روند خوبمان ادامه دهیم و همچنان در بالای جدول باقی بمانیم. ما تیم جوانی داریم و این جوانها در کنار با تجربه ها می توانند کمک شایانی به ملوان انجام دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqzwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیمی مدعی در لیگ یک که هیچ کس برایش برنامه ندارد/ تفکرات مهابادی در حال جواب دادن است