تاریخ انتشار: 1395/05/26 16:02
کد خبر: 267413

معضل عجیب پرسپولیس/ دریافت اخطار بیش از اندازه

پرسپولیس نباید فراموش کند در دربی سال قبل کمالِ سه کارته را نداشت و در دیداری که به نفت تهران باخت و قهرمانی را از دست داد هم دو بازیکنش محروم بودند.
معضل عجیب پرسپولیس/ دریافت اخطار بیش از اندازه

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیسِ برانکو عادت بد فصل قبلش را ترک نکرده. این تیم همچنان کارت‌های متعدد و بی‌دلیل زیادی دریافت می‌کند.

کارت‌هایی که اکثرا در خطوط تهاجمی و به دلیل شبیه‌سازی یا اعتراض داده می‌شوند. به نظر می‌رسد هنوز بازیکنان این تیم موقعیت‌شان در تیم را درک نکرده‌اند. نمی‌دانند که با هر جلسه غیبت چه ضرری را به پرسپولیس وارد می‌کنند. هر چند که دست برانکو برای این فصل بازتر است و جانشین‌های بهتری روی نیمکت دارد. ولی خلاقیت هر کدام از ستاره‌ها در بازی‌های بزرگ به کار پرسپولیس می‌آید.

این تیم در این فصل بعد از دو تیم تبریزی که ده کارت زرد دریافت کرده‌اند و سایپای 9 کارته، خشن‌ترین تیم لیگ است. پرسپولیسی‌ها در فصلی که هنوز اخراجی نداده‌اند، هشت بار با کارت زرد داور جریمه شدند. میانگین دو کارت در هر بازی، فرشاد احمدزاده را دو کارته و طارمی، امیری، مسلمان، انصاری، کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه را هم یک کارته کرده است. شش کارت از هشت کارت دریافتی، توسط هافبک‌ها و مهاجمین پرسپولیس دریافت شد.

آماری که نشان می‌دهد کارت‌های دریافتی شاگردان برانکو خیلی هم فنی نیست. فقط محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه در خط دفاع کارت دریافت کرده‌اند. برانکو باید برای رفع این بی‌تمرکزی بازیکنانش، راهی را پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md9x5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبات در ترکیب پرسپولیس خوب یا بد؟

پرسپولیس 1 - فولاد 1؛ دو امتیازی که پرید
پرسپولیس بدشانس اما پایین‌تر از حد انتظار