تاریخ انتشار: 1396/05/14 11:12
کد خبر: 191042

خطر اخراج علیمنصور وجود دارد

شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس هیئت مدیره استقلال در صورتی که این تیم در هفته سوم لیگ مقابل تراکتورسازی نخستین برد خود را بدست نیاورد، تغییر منصوریان را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
خطر اخراج علیمنصور وجود دارد

تیم فوتبال استقلال نتوانسته در دو هفته‌ای که از آغاز رقابت‌های لیگ هفدهم می‌گذرد نتایج مدنظر هوادارانش را بدست آورد. هرچند بر اساس 2 هفته نمی‌شود عملکرد کادرفنی یک تیم را ارزیابی کرد و منصوریان هم نشان داده که تیم‌های تحت هدایتش از هفته چهارم یا پنجم شروع به نتیجه گرفتن می‌کنند اما 2 برد اخیر پرسپولیس و برد احتمالی این تیم مقابل نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر باعث شده تا برخی از اعضای هیئت مدیره و به خصوص رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از این نتایج به شدت نگران و ناراضی باشند.

 

در همین راستا شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد حسین قریب، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که رابطه چندان خوبی هم با علیرضا منصوریان ندارد قصد دارد در صورتی که استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی نخستین برد خود در این فصل را بدست نیاورد، تغییر سرمربی تیم را در دستور کار خود قرار دهد.

 

نکته جالب اینکه شنیده می‌شود رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال رابطه چندان خوبی با برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال ندارد و به همین دلیل در 2 جلسه‌ای که هیئت مدیره جدید باشگاه تشکیل داده که جلسه اخیر آن ساعت 19 روز چهارشنبه بوده شرکت نکرده است. هرچند که قریب به برخی از اعضای هیئت مدیره دلیل این دوجلسه غیبت را مشغله کاری عنوان کرده است. با این شرایط باید دید که نتیجه این اختلافات چه خواهد شد و آیا بازی با تراکتورسازی آخرین دیداری است که منصوریان روی نیمکت آبی‌پوشان می‌نشیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5lrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ماجرای علیمنصور و بازی در آبادان
کاش بازی در گرما نبود ولی باید پرقدرت شروع کنیم