تاریخ انتشار: 1395/05/26 20:15
کد خبر: 267340

عباس زاده: پیراهن نساجی برای من مقدس است/ می خواهم به روزهای اوجم برگردم

محمد عباس زاده با دو گلی که در بازی با نفت مسجد سلیمان با پیراهن نساجی زد از سوی خبر ورزشی به عنوان بهترین بازیکن هفته دوم انتخاب شد.
عباس زاده: پیراهن نساجی برای من مقدس است/ می خواهم به روزهای اوجم برگردم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، او در پاسخ به این سوال که آیا بازی در لیگ یک با توجه به اینکه پدیده  لیگ برتر بود سخت نیست، گفت: طبیعتا سخت است اما نساجی برای من جذابیت های خاص خود را دارد. پیراهن این تیم برای من مقدس است و از این تیم بود که به پرسپولیس معرفی شدم. من در بازی پرسپولیس – نساجی و در خیلی از بازی ها پیراهن تیم نساجی را زیر پوشیده بودم تا بعد از گلزنی با پیراهن نساجی خوشحالی کنم.

وی افزود: در فصل پیش رو سعی خواهم کرد باز هم برای نساجی گل بزنم و مردم خوب قائمشهر را خوشحال کنم که حق بزرگی به گردن من دارند. البته باید به این نکته اشاره کنم که نساجی شرایط نرمالی ندارد اما کادر فنی تلاش می کند با ایجاد رفاقت ما را به سمت نتیجه گیری هدایت کند. مسئولین شهر اگر به دنبال نتیجه گیری نساجی هستند باید بیشتر ما را حمایت کنند.

عباس زاده در خصوص مدت زمانی که از روزهای اوج خود فاصله گرفته بود، گفت: حرف های زیادی پشت سر من زده شد. حرف هایی که شنیدن آن هم برای من ناراحت کننده بود و هم خانواده ام. البته نه اینکه اذعان کنم اشتباهاتی نداشتم اما همه حرف هایی که در مورد من زده شد نادرست بود. خیلی به این حرف ها کاری ندارم و تلاش خواهم کرد با بازی هایی خوبی که از خود به نمایش می گذارم پاسخ این شایعات را بدهم.

عباس زاده در پایان گفت: انتظارات در نساجی بالا است و فشار زیادی را تحمل می کنیم. اما امیدوارم با حمایت همیشگی تماشاگران و البته حمایت مسئولان فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjdb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس زاده به تنهایی نساجی را لیگ برتری می کند؟
اختصاصی/