تاریخ انتشار: 1395/05/26 21:01
سرمربی بادران؛
کد خبر: 267331

میثاقیان: اگر نتیجه نگیریم یعنی خوب عمل نکردیم/ برایم مهم نیست با چه تیمی بازی دارم

سرمربی تیم بادران معتقد است که بازی‌های لیگ یک به مراتب سخت‌تر از حضور در لیگ برتر است.
میثاقیان: اگر نتیجه نگیریم یعنی خوب عمل نکردیم/ برایم مهم نیست با چه تیمی بازی دارم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم بادران در باره پیروزی این تیم برابر فولاد یزد و دیدار این تیم در هفته  سوم برابر تیم قدرتمند خونه به خونه با "ورزش‌سه" صحبت کرده است.

اولین پیروزی همیشه سخت بدست می‌آید

کسب اولین پیروزی همیشه سخت است که خدا را شکر مقابل فولادیزد توانستیم به برد برسیم. نتیجه 2 بر صفر خطرناک است، وقتی که گل خوردیم، در ادامه استرس زیادی داشتیم که گل دیگری را دریافت نکنیم. در نیمه دوم نتوانستیم عملکرد خوب نیمه اول را تکرار کنیم، اگرچه هدف در نهایت پیروزی بود و توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

تیم‌ها باید از همین حالا امتیاز بگیرند

دیدار بعدی ما هم سخت است و هر تیمی که از الان خوب کار کند می‌تواند امتیاز بیشتری کسب کند و به نفع هر تیمی است که امتیازات لازم را از حالا جمع‌آوری کند. روز به روز  به آمادگی بیشتری می‌رسیم. تیم با کیفیتی را داریم و 30 بازیکن ارزشمند داریم که انتخاب 18 نفر از بین آنها خیلی سخت است و سخت‌تر ارنج کردن 11 نفر آنهاست.

وی افزود: مالکان باشگاه تمام تلاششان را برای جذب بهترین‌ها به کار بستند و بازیکنان خوبی را به استخدام درآوردند. امیدوارم در نهایت با وجود این امکانات جزو مدعیان صعود به لیگ‌برتر باشیم.

برایم اهمیتی ندارد مقابل تیم سابقم بازی می کنم

خونه به خونه تیم خوبی را جمع کرده و در کنارشان آقای مرزبان مربی باتجربه و موفقی را دارند، باشگاهی است که تمام تلاشش را برای حضور در سطح اول فوتبال به کار بسته است. البته این را فراموش نکنیم که بادران هم تیم قوی است و بازی خوبی انجام خواهیم داد. برای من مهم نیست که در مقابل تیمی که در آن سابقه مربیگری دارم قرار می‌گیرم و تمام تمرکزم الان روی تیم بادران است.

انگیزه بازیکنان لیگ یک بیشتر از لیگ برتر است

 برخی از تیم‌ها دیر بسته شدند، اما بازیکنانی که در این لیگ حضور دارند انگیزه برای نشان دادن خود دارند که این موضوع در لیگ‌برتر به چشم نمی‌خورد. در لیگ‌برتر دو تیم سقوط می‌کند اما در لیگ‌ دسته اول فقط دو تیم صعود می‌کند و همه تیم‌ها به دنبال رسیدن به لیگ برتر هستند؛ پس در واقع هر 18 تیم مدعی هستند و نمی‌توان گفت فقط یک تیم آن هم به دلیل امکاناتش مدعی صعود به لیگ‌برتر است. واقعا حضور لیگ دسته اول به نسبت لیگ‌برتر سخت‌تر است چراکه 18 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و همه هم تمام تلاششان را برای صعود به لیگ‌برتر به کار می‌بندند.

اگر نتیجه نگیریم یعنی خوب عمل نکردیم

اگر مقابل تیمی می‌بازی نباید به شرایط بازی اعتراض کرد، اگر باختیم قطعا بد بازی کردیم و عملکرد همه بد بوده است. من به مسائل جانبی مثل داور، زمین، هوادار و ... اهمیت نمی‌دهم چون اعتقاد دارم که بادران یک تیم حرفه‌ای، با کیفیت و با تجربه است و کل تیم این را می‌دانند که هر بازی مشکلاتی را قطعا دارد و اگر نتیجه نگیریم به دلیل این است که خوب کار نکردیم و مصائب اهمیتی ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqz9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: تمامی پتانسیل های صعود به لیگ برتر را در اختیار داریم
اختصاصی/