تاریخ انتشار: 1395/05/26 21:21
کد خبر: 267327

مشکلات میلان زیر سر برلوسکونی است

سرمربی پیشین روسونری از خواسته‌های عجیب برلوسکونی می‌گوید.
مشکلات میلان زیر سر برلوسکونی است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / فصل پیش برای سینیشا میهایلوویچ ۴۷ ساله فصل خوبی نبود، چرا که او در هفته‌های پایانی فصل از سرمربیگری میلان برکنار شد و جای خود را به کریستین بروکی داد. او که در ماه آوریل از کار برکنار شد، این روزها دارد تیم جدیدش تورینو را برای مصاف با روسونری آماده می‌کند، تیمی که طبق ادعای وی مالک پیشین آن سیلویو برلولوسکونی می‌خواست علاوه بر امور مدیریتی در امور فنی تیم هم دخالت کند.

میهایلوویچ که اولین بازی مردانش در خانه میلان است، در گفت‌و‌گو با گاتزتا دلواسپورت اظهار داشت: «من برای اینکه از اولین بازی‌مان در لیگ سه امتیاز بگیرم دو برابر انگیزه دارم. اخراج شدن از میلان هرگز مرا عصبانی نکرده است، اما من از این اتفاق واقعاً ناراحت شدم. با این حال هیچ کینه‌ای از میلان به دل ندارم. وجدان من راحت است که کارم را درست انجام دادم و گذر زمان هم همیشه همه چیز را مشخص می‌کند. من میلان را در حالی که هنوز می‌توانست سهمیه رقابت‌های اروپایی را بگیرد و به فینال کوپا ایتالیا صعود کرده بود، ترک کردم و همه شما می‌دانید که فصل چطور به پایان رسید. تیم من قطعاً فرازونشیب‌هایی داشت، اما بازیکنان با هم متحد بودند و هر کاری از دست‌شان ساخته بود، انجام می‌دادند. رابطه من با آدریانو گالیانی هم فوق‌العاده بود. البته هیچ‌کسی دلیل اخراج مرا نفهمید، نه هواداران، نه بازیکنان.»

پس از اخراج میهایلوویچ، سیلویو برلوسکونی سهام باشگاه را به یک گروه سرمایه‌گذار چینی فروخت. میهایلوویچ در این باره هم گفت: «می‌توانم تصور کنم که انجام این کار چقدر برای برلوسکونی سخت بوده است. او نه تنها جزو موفق‌ترین مدیران فوتبال دنیا در ۳۰ سال گذشته بوده است، بلکه هوادار شماره یک میلان هم به حساب می‌آید. مشکلات تیم اما زمانی خودشان را نشان دادند که ایفای این دو نقش دیگر برای برلوسکونی کافی نبود و او می‌‌خواست سرمربی تیم هم باشد. منظورم این است که او هرگز نتوانست ایده‌هایش را برای خودش نگه دارد. البته ترکیبی که میلان با آن به میدان می‌رفت همیشه چیزی بود که من می‌خواستم. برلوسکونی بعد از اخراج من یکسری اظهارنظرها انجام داد که باعث متأسف بود. در‌ حرف‌های او غلو فراوانی صورت گرفته بود و به زحمت می‌شد آنها را باور کرد. من برلوسکونی را دیر شناختم و ای کاش که همان اول او را شناخته بودم. با این حال من از او به‌خاطر فرصتی که به من داد تشکر و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48krqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: بهترین خط دفاعی، فاتح اسکودتو می‌شود