تاریخ انتشار: 1395/05/26 22:11
کد خبر: 267323

نتایج استقلال تقصیر خریدهای بی مصرفی است که کرده

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال معتقد است که ضعف بازیکنان جدید این تیم، اصلی‌ترین دلیل نتیجه گرفتن استقلال در بازی‌های گذشته بوده است.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، هر چند برخی از کادر فنی هم انتقاد می‌کنند ولی حجازی معتقد است که بازیکنان جدید این تیم نتوانستند توقعات را برآورده کنند.حجازی در مورد عملکرد ضعیف استقلال در 4 بازی ابتدایی و مسائل مختلف استقلال به سوالات  پاسخ می‌دهد.

 

استقلال لیگ را خوب شروع نکرد، در این خصوص چه صحبتی دارید؟

استقلال متاسفانه ضعف‌هی زیادی دارد.ساختار دفاعی این تیم اصلا قوی نیست و چون نزدیک تیم نیستم دلیلش را نمی دانم.فاصله بین خطوط هم زیاد است، البته یکی از دلایل ضعف استقلال نداشتن پلی‌میکر است.استقلال بعد از جبازی دیگر بازیساز قهار نداشت و همیشه دچار مشکل شد.خیلی ها می گویند چرا مهاجمان گل نمی‌زنند ولی کسی به این توجه نمی کند که یک هافبک بازیساز باید آنها را تغذیه کند.

 

قبول داردی که خط دفاعی استقلال هم پاشنه آشیل این تیم است؟

دفاع استقلال شکننده است در ضمن احساس می کنم برخی بازیکنان مثل امید ابراهیمی که فصل گذشته بهترین بود، هنوز از روزهای اوج فاصله دارد.نمی خواهم بگویم رحمتی هم افت کرده ولی او باید روحیه و انگیزه بیشتری داشته باشد.ما فکر می کردیم استقلال یک تیم رویایی شده ولی متاسفانه پیش‌بینی های ما غلط از آب درآمد.

 

برخی معتقدند کادر فنی باید تقویت شود، با این طرز فکر موافقید؟

خیر، اصلا تقویت کادر فنی را قبول دارم.علی چیینی و محمد خرمگاه دستیاران منصوریان هستند و چه ایرادی دارند که برخی روی این موضوع زوم کرده اند.شما تک تکِ مربیان دیگر تیم ها را هم ببینید، آنها چه برتری‌ای نسبت به مربیان استقلال دارند؟چینی و خرمگاه سال‌ها در استقلال بازی کردند و به تیم ملی هم دعوت شدند.برخی دنبال بهانه هستند تا به هذ طریقی این افراد را زمین بزنند.مشکل استقلال جای دیگری است.

 

شما معتقدید اصلی‌ترین مشکل استقلال چیست؟

استقلال خریدهای توخالی انجام داد، آنها حداقل تا الان خزیدهای توخالی بودند و انتظارات هواداران را برآورده نکردند.اصلی‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن استقلال، عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم بوده است.البته من می‌دانم که مسولان باشگاه خصوصا آقای جهانیان که روی او شناخت دارم همه امکانات لازم را برای استقلال فراهم کردند و ایشان فصل گذشته هم برای استقلال زحمت کشید و فقط به موفقیت تیم فکر می کرد.من نظرم را در مورد عملکرد ضعیف استقلال گفتم.

 

در مورد پرسپولیس چه نظری دارید؟

پرسپولیس امسال تغییرات کمی داشت و برانکو سبک پارسال را دنبال می کند و تا الان هم نتیجه گرفته است.البته من معتقدم تراکتورسازی بهترین تیم لیگ برتر است و با این بازیکنان راحت می‌تواند قهرمان شود.آنها در هر پُست چند بازیکن خوب دارند.بعد از تراکتور، پرسپولیس هم شانس خوبی برای قهرمانی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6vkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعار علیه پرسپولیس در تمرین استقلال