تاریخ انتشار: 1395/05/27 10:34
کد خبر: 267277

زیدان: خامس در رئال می ماند

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از بازی دوستانه با استاده رنس در مورد آخرین شرایط تیم صحبت کرد.
زیدان: خامس در رئال می ماند

زیدان تاکید کرد که خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی در رئال مادرید می ماند و از سویی بعید است که رئال تا پایان نقل و انتقالات بازیکنی را به خدمت بگیرد.

زیدان در مورد دریافت سه گل در مقابل استاده رنس گفت:

درست است که زمانی که سه گل در خانه می خوری اشتباهاتت به چشم می آیند اما این بازی هم بخشی از روند آماده سازی بود. به نظر من در پیش فصل گلهای زیادی نخوردیم و مهمتر از همه این بود که دقایق به طور مساوی بین بازیکنان تقسیم شود. حالا بازی دوستانه دیگری نداریم و باید روی لالیگا و آماده بودن تیم تمرکز کنیم.استاده رنس در لیگ دسته دوم فرانسه بازی می کند  اما می خواهد به لاشامپیونه برسند. خوب بازی کردند و سه گل زدند. شاید اشتباهات ما زیاد بود اما آنها خوب حمله کردند.

زیدان تاکید کرد که خامس رودریگز فصل آینده در برنابئو خواهد ماند:

از عملکردش راضی هستم و در رئال می ماند. همیشه سوالات مشابهی در مورد او پرسیده می شود و جواب من مشابه است. از جواب دادن به این سوال خسته شدم اما باز هم خبرنگاران تکرارش می کنند. با این وجود جوابم عوض نمی شود.

سرمربی رئال مادرید همچنین اعلام کرد که رئال خریدی تا پایان تابستان نخواهد داشت:

تا ۳۱ آگوست منتظر می مانیم اما فکر نمی کنم خریدی داشته باشیم چرا که ترکیب کامل است. البته هر اتفاقی امکان پذیر است. از تیمی که دارم و بازیکنانم راضی هستم. دلیلی ندارد با وعده و وعید کسی را راضی کنم.گاهی نیازی به خرید نیست. به هر صورت صرفنظر از هر اتفاقی من یک سال دیگر همین حرف را خواهم زد. از تیمی که دارم و بازیکنانم راضی هستم. فقط نگران این هستم که باید سخت تلاش کنیم و موفق شویم.

وی در مورد شایعه خرید فابرگاس توسط رئال هم صحبت کرد:

سخت است که هافیکی دیگر را به این تیم اضافه کرد. فابرگاس بازیکن بزرگی است اما مشکل است که به رئال بیاید. ترکیب ما به شکلی است که در هر بازی باید سه یا چهار نفر خط بخورند و نیازی به بازیکن دیگری در میانه زمین نداریم.

زیدان در مورد مارکو آسنسیو، هافبک مایورکایی هم صحبت کرد:

او و همه بازیکنان می توانند شانس های خودشان را برای بازی کردن داشته باشند. کسی را گول نمی زنم و سعی می کنم در هر بازی از بهترین ترکیب ممکن استفاده کنم. تلاش می کنیم فصل خوبی داشته باشیم.

وی در مورد آینده ماریانو، مهاجم دومینیکنی الاصل رئال که در پیش فصل دو گل زد هم صحبت کرد:

ببینیم چه می شود. در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است. برای او مراسم معارفه برگزار نشد چون در کاستیا بازی می کند اما با تیم اصلی بازی می کند. نمی دانم چه اتفاقی برایش می آید اما از حضورش در این جا خوشحالیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anp6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وارد بازار نقل و انتقالات نخواهیم شد مگر اینکه بازیکن خاصی را مدنظر داشته باشیم!