تاریخ انتشار: 1395/05/27 11:36
کد خبر: 267268

برانکو ایوانکوویچ: طارمی به جای رضائیان به فکر خودش باشد/ از دعوت انصاری تعجب می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابیان اینکه مهدی طارمی بهتر است به فکر خودش باشد تا رامین رضائیان، گفت: خوشحالم که ۶ ملی پوش داریم، اما از حضور انصاری در تیم ملی تعجب می کنم.
برانکو ایوانکوویچ:
طارمی به جای رضائیان به فکر خودش باشد/ از دعوت انصاری تعجب می‌کنم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین صبح امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی لیگ و آغاز تمرینات سرخپوشان، گفت: می توانیم شروع فصل را برای خودمان خوب تلقی کنیم چون ۱۰ امتیاز داریم. آنچه باعث شادی ماست، نحوه بازی تیم است. بازیکنان از هفته اول فرم خوب خود را نشان دادند و از آنها راضی هستم.

وی افزود: در تعطیلات هم انتظار داریم به بهترین نحو از زمان استفاده کنیم. خوشحالم ۶ ملی پوش داریم. البته یک مقدار از حضور انصاری در تیم ملی متعجبم چون او در ایفمارک تست پزشکی داد!

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا مگر قرار بود بازیکنان ملی پوش باشگاهی در ایفمارک تست پزشکی ندهند؟ گفت: اینطور گفته بودند.

برانکو در خصوص امتیازات پرسپولیس گفت: الان شروع فصل است. مهمترین مسئله این است که از حالا خوب بازی کنیم. این بازی خوب هم تا الان با امتیاز همراه بوده است. طبیعی است که حریفان هم اینطور نمی مانند و در جدول بالا می آیند. ما خیلی خودمان را درگیر این مسائل نمی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از تعطیلات یک بازی بزرگ در حد دربی با تراکتورسازی داریم. آنها یک تیم عالی با مربی با تجربه و خوب دارند. قلعه نویی در میان مربیان ایرانی بیشترین قهرمانی را دارد و قطعا کار سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره افت تیمش در دقایق پایانی مسابقات، گفت:روش بازی ما پرسینگ و دویدن زیاد است. طبیعی است که این روش باعث خستگی می شود. ما باید در نیمه اول چهار پنج گل بزنیم که این اتفاق رخ نداده است.

برانکو در خصوص درگیری اش با محسن ترکی در بازی با صبای قم، تصریح کرد: نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم.

برانکو درباره خراب شدن موقعیت‌های پرسپولیس توسط مهاجمان این تیم، تاکید کرد: این مشکلی است که مدام در تیم ما وجود دارد. مهدی طارمی هنوز آماده نیست. مهم این است که شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد می کنیم. گل هم با کار و کار و کار به دست خواهد آمد.

وی همچنین در خصوص اینکه مهدی طارمی از طرف رضائیان پیغام داده حاضر است بدون شرط به پرسپولیس بیاید، گفت: دیگر کاری به این موضوع نداریم. طارمی هم لطف کند به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود. خوشحالم او برای تیم و همبازیانش نگران است ولی به خودش بپردازد و قبل از هر چیزی به فکر خودش باشد. درباره رامین هم همه چیز مشخص است.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر، تاکید کرد: بازی با قطر خیلی مهم است. اولین بازی همیشه سخت و مشکل است. شانس ما این است که بازیکنان ایران چهار بازی لیگ داشته اند و الان در فرم هستند و همچنین یک ماه برای آماده سازی وقت دارند. این می تواند نقطه مثبت کار ما باشد.

برانکو افزود: این بازی سخت و نامعلوم است. اولین بازی همیشه مهم است و حتی تعیین کننده برای صعود بخصوص وقتی شما به عنوان گزینه اول صعود به جام جهانی وارد مسابقات می شوید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دعوت طارمی به تیم ملی با وجود ناآماده بودن، گفت: بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی بزرگترین افتخار و هدف غایی است. طبیعی است که طارمی در تیم ملی انگیزه مضاعف دارد. آنها وقت زیادی هم برای آماده سازی دارند. امیدوارم در این مدت هم طارمی عقب افتادگی آماده سازی خود را جبران کند. آن موقع موثر بودنش بستگی به بازی او دارد. قطعا در تیم ملی برنامه خوبی برای مهدی هست. انتظار دارم او کاملا آماده باشد.

وی در خصوص بازی تدارکاتی در زمان تعطیلی لیگ گفت:یک بازی با سایپا و بازی با تیم لیگ دسته اولی خواهیم داشت.

وی درباره مشکلات این فصل باشگاه استقلال و اینکه چه تضمینی است که پرسپولیس به سرنوشت سال گذشته استقلال دچار نشود،  گفت: تضمینی وجود ندارد. تضمین فقط کار است و کار. استقلال باشگاه بزرگی است. صد درصد این تیم رشد می کند و بالا می آید اما من فقط به تیم خودم می پردازم. قطعا افرادی که در استقلال کار می کنند، بهتر از همه می دانند که چطور تیمشان را بالا بیاورند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس بعد از شروع لیگ سه بازی سخت درپیش دارد، گفت: ما سه بازی بسیار بسیار مهم در پیش داریم ولی متاسفانه ۶ بازیکن ما شاید یکی دو روز قبل از بازی با تراکتورسازی از تیم ملی برگردند. آنها یک ماه با ما نیستند و سپس سفر طولانی از چین به تهران خواهند داشت. تفاوت ساعت چین با ایران هم مشکل ساز است.

برانکو در پاسخ به این سئوال که آیا برای تعویق این بازی درخواستی داده است یا خیر؟ تاکید کرد: هیچ درخواستی نداشتیم چون بعد از سه بازی لیگ دوباره این رقابتها تعطیل می شود.

وی درباره اینکه چرا «گولچ» در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد، گفت: تیم تا الان خوب بازی کرده است و نمی توانیم به ترکیب تیم برنده دست بزنیم.

منبع: مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqx6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فریاد برانکو بر سر ترکی: به من دست نزن!