تاریخ انتشار: 1395/05/27 13:06
بازیکن نساجی
کد خبر: 267253

هانی اسماعیلی: در هر بازی به دنبال موفقیت هستیم و برایمان مهم نیست با ایرانجوان بازی داریم یا تیم دیگر

بازیکن نساجی مازندران گفت: در هر بازی به امید کسب سه امتیاز به میدان می رویم و برایمان هیچ حریفی مهم نیست و فقط به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه هستیم.
هانی اسماعیلی: در هر بازی به دنبال موفقیت هستیم و برایمان مهم نیست با ایرانجوان بازی داریم یا تیم دیگر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مصاحبه ی کامل سایت نساجی مازندران با هانی اسماعیلی را در زیر می توانید مشاهده کنید:

از بازی مقابل اکسین شروع کنیم

اولین بازی مقابل اکسین بازیکنان شناخت زیادی نسبت به هم نداشتند. ما اکسین را از قبل انالیز کرده بودیم و توانستیم گل اول را وارد دروازه اکسین کنیم. اما ناهماهنگی ما باعث شد نبض بازی را از دست بدهیم و طی اشتباهات فردی گل خوردیم و بازی را واگذار کنیم.

برای اولین بار هم بازوبند کاپیتانی نساجی را به بازو بستی

این بازوبند بر بازو بزرگان نساجی بسته شده و امسال با توجه به اینکه اکثر بازیکن ها از نساجی جدا شدند و با توجه به سابقه ای که دارم این بازوبند به من رسید. بستن این بازوبند برای من یکی از بزرگترین افتخارات زندگیم است و امیدوارم لایق این بازوبند کاپیتانی باشم. مهم نیست بازوبند بر بازوی هانی اسماعیلی باشد یا محمد عباس زاده یا سایر دوستان؛ مهم این است مجموعه نساجی به موفقیت برسد.

بازی با نفت مسجد سلیمان چطور بود؟

نفت تیم بسیار خوبی است و بازی اولش را مقابل ایرانجوان بوشهر توانست 3-0 ببرد. ما هم برای اینکه اول فصل دچار حاشیه نشویم نیاز به برد در این بازی داشتیم و از چند روز مانده به بازی به انالیز نفت پرداختیم. در بازی با نفت مسجد سلیمان بچه ها هماهنگ تر شده بودند و از قبل بازی یکدل شدیم تا بازی را ببریم و خدا را شکر با حمایت هواداران و زحمات کادرفنی و بازیکنان بازی را بردیم.

مثل اینکه در بازی مقابل نفت با تغییر پست هم مواجه شدی

بله من سال های گذشته در پست پشت مهاجم بازی می کردم اما در فصل قبل در پست هافبک چپ و راست بازی می کردم ولی امسال اقای فکری من را در پست اصلیم یعنی پشت مهاجم بازی داد و خدا را شکر از بازی خودم هم راضی بودم ولی باید بهتر از این بشوم.

جمعه مصاف سختی با ایرانجوان بوشهر داریم. این بازی را چطور می بینی؟

ایرانجوان تیم خوب و ریشه دار جنوبی است و تا به حال نتوانسته مقابل حریفان خود به برتری برسد و قطعا برای برد به میدان خواهد امد. ما هم علاوه بر تیم ایرانجوان حریف سختی به نام گرمای هوا داریم. در این چند روز اخیر تمرینات خوبی سپری کردیم و انشالله با دست پر از بوشهر برمی گردیم.

سعید ابراهیم پور هم در درون دروازه ایرانجوان بوشهر است. از تقابل با ابراهیم پور چه احساسی داری؟

سعید یکی از بهترین دوستان من است و سال های زیادی در کنار هم بودیم. به هر حال فوتبال حرفه ای شده و یک زمانی کنار هم هستیم و شاید زمان دیگر در مقابل هم باشیم. برای سعید ابراهیم پور آرزوی بهترین ها را دارم.

صحبت پایانی اگر هست در خدمت شما هستیم.

بابت وقتی که برای من گذاشتید کمال تشکر را دارم. از مسئولین محترم می خواهم نیم نگاهی به تیم نساجی داشته باشند. تیم نساجی یکی از بزرگترین تیم های ایران است و قطعا با حمایت و همدلی مسئولین به لیگ برتر راه پیدا می کند. از هوادارانی که در این دوبازی به تشویق تیم پرداختند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anwjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صمدی: با آمدن عباس زاده به نساجی مثلث هجومی تیم تکمیل شد

اسماعیل صمدی: محبوب سکوهای قائمشهر می شوم
بازیکن نساجی در گفگو با فرتاک؛