تاریخ انتشار: 1395/05/27 13:40
کد خبر: 267247

گزارش تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس دومین تمرین خود در اولین تعطیلات بین فصل را در غیاب ۶ ملی پوش خود برگزار کرد
گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز چهار شنبه تمرین اول خود را پس از صحبت های برانکو ایوانکوویچ از ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این تمرین ۶ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در ایتالیا و دو بازیکن اوکراینی حاضر نبودند. سرخپوشان بعد از گرم کردن زیر نظر مارکو تمرین را با فوتبال گل کوچک ادامه دادند.

* در جریان این بازی برانکو رو ی فوتبال تک‌ضرب و دو ضرب، حرکت توپ روی زمین و گرفتن فضا و زمان از حریف تاکید داشت.

* بازیکنان پس از این مرحله مجددا در اختیار مارکو قرار گرفتند. سرخپوشان در این بخش باید با توپ از میان موانع می گذشتند. بخش بعدی تمرین هم به پاسکاری و شوتزنی اختصاص داشت. برانکو پس از این سرخپوشان را به سالن بدنسازی فرستاد تا در آنجا ادامه تمرینات را دنبال کنند.

* در جریان تمرین امروز کریم باقری که دیروز بازیکنان را تمرین داده بود، حضور نداشت.

* رضا چلنگر هم میهمان سرخپوشان بود.

*  طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی سرخپوشان فردا هم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در ساعت های ۱۰ و ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی  تمرین خواهند داشت.

بازیکنان بعد از تمرین صبح  ناهار را کنار هم صرف کردند و با توجه به امکان استراحت در مجموعه نیازی به خروج آن ها نخواهد بود. بازیکنان پس از استراحت در تمرین نوبت عصر حاضر می شوند وبعد از آن شام هم تهیه دیده خواهد شد تا با توجه به فشار تمرینات تغذیه مناسب هم انجام شود.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه یک جلسه تمرین در نوبت صبح خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6jnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات سر‌خپوشان پایتخت در غیاب خارجی‌ها