تاریخ انتشار: 1395/05/27 14:16
کد خبر: 267233

صحبت‌های جالب برانکو درمورد رضاییان و بازیکنان خارجی

رانکو ایوانکوویچ که تیمش را در صدر جدول لیگ برتر قرار داد و برای چند روزی به کشورش بازگشت تا به استراحت بپردازد در بازگشت به تهران در جمع خبرنگاران به سئوالاتی پیراتمون اتفاقات اخیر پرسپولیس پاسخ داد که مهمترین بخش آن مربوط می شد به ماجرای ادامه دار رامین رضائیان و پرسپولیس. طارمی در تیم ملی آماده می شود
صحبت‌های جالب برانکو درمورد رضاییان و بازیکنان خارجی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخاری بزرگ محسوب می‌شود. طبیعی است که حضور مهدی طارمی در اردوی تیم ملی روحیه مضاعفی برای او به‌دنبال خواهد داشت. مسلماً تیم ملی در روزهایی که خودش را برای بازی مهم پیش‌رو آماده می‌کند، بازیکنان حاضر در تمرین، شرایط خوبی را دنبال می‌کنند و در این مدت طارمی هم این فرصت را پیدا می‌کند تا خود را آماده کند. او چند وقتی از تمرینات دور بود و همین مسئله در اُفت بدنی‌اش تأثیر گذاشت. با این حال شرایط طارمی رفته رفته بهتر شد و قطعاً در تیم ملی با برنامه‌ریزی خوبی که مربیان خواهند داشت، او می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

در تعطیلات 4 بازی دوستانه انجام می‌دهیم
درمورد بازی های تدارکاتی بهتر است از خوردبین که سرپرست تیم است، سئوال کنید. ما چهار بازی دوستانه در این مدت انجام خواهیم داد که یکی از حریفان ما سایپا و دیگر حریفان ما هم تیم‌هایی دسته پایین‌تر هستند.
منصوریان می داند مشکل استقلال چیست!
در مورد استقلال صحبتی نمی‌کنم، اما به‌طور کلی می‌گویم که در فوتبال تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. قطعاً استقلال مانند پرسپولیس تیم بزرگی است و به زودی شاهد رشد این تیم خواهیم بود. استقلال در جدول بالا خواهد آمد، اما اینکه مشکلات این تیم کجاست، من نمی‌دانم. استقلال سرمربی دارد و او به همراه دستیارانش بهتر از هرکسی می‌دانند که مشکل تیم‌شان چیست.
برای تمام رقبا احترام قائلیم
ما در حال آماده شدن هستیم. بارها تکرار کرده‌ام که در حال آماده شدن هستیم. ما برای هر تیمی احترام خاصی قائل هستیم و وقتی به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم، طبیعی است برای تراکتورسازی، استقلال و سپاهان هم احترام قائل باشیم. ما بازی‌های سختی پیش‌رو داریم.ما سه بازی بسیار بسیار مهم پیش رو داریم اما متأسفانه شش بازیکن ما یکی دو روز قبل از بازی اول مقابل تراکتورسازی به جمع‌مان بازمی گردند.
یک ماه ملی پوشان را نخواهیم داشت
شش بازیکن ملی پوش پرسپولیس حدود یک ماه همراه ما نیستند و یک سفر طولانی هم به چین خواهند داشت. تفاوت ساعت چین و ایران و اصطلاحاً «جت‌لگ» هم شرایط را برای ما سخت خواهد کرد.با این حال هیچ درخواستی برای تعویق بازی با تراکتور نداشتیم و طبق برنامه به مصاف آنها می رویم چون بعد از سه بازی دیگر در لیگ نا یک ماه باید به تعطیلات برویم.
استفاده نکردن از خارجی ها دلیل دارد
به این دلیل که تیم تا کنون خوب بازی کرده و نباید به ترکیب تیمی که برنده می‌شود دست زد به  بازیکنان خارجی بازی ندادیم. گولچ کمی دیر به ما ملحق شد و یک مقدار زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شود. ما در ابتدای فصل با توجه به شرایطی که داشتیم بازیکن گرفتیم و چون گولچ گذرنامه آسیایی دارد و سهمیه خارجی غیرآسیایی محسوب نمی‌شد او را جذب کردیم. ضمن اینکه او در تیمی حضور داشته که قهرمان آسیا بوده است و فصل گذشته هم در لیگ مولداوی با تیمش قهرمان شده. انتظارمان این است که او بهتر و بهتر شود.
با آمدن رادوشویچ خیال مان راحت است
از وضعیت بوژیدار رادشویچ راضی هستیم. به‌همین دلیل هم او را به اینجا آورده‌ایم تا از وجودش استفاده کنیم با حضور این دروازه بان خیال ما از چارچوب دروازه آسوده است.
طارمی راجع به رضائیان دخالت نکند
دیگر این موضوع را پیگیری نمی‌کنم. طارمی هم باید به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود. البته خوشحالم که او برای پرسپولیس و همبازیانش نگران است اما باید اول به کار خودش فکر کند. درباره رضاییان هم همه چیز مشخص است.

 

بازی با قطر خیلی سخت است
بازی با قطر بازی بسیار مهمی است چراکه همیشه اولین بازی سخت و مشکل خواهد بود. شانس ما این است که بازیکنان ایرانی چند هفته در لیگ بازی کردند و در فرم خوبی قرار دارند و این برای کادر فنی یک موضوع مثبت است اما قطعا اولین بازی در هر تورنمنتی سخت خواهد بود.
از حضور انصاری در تیم ملی تعجب کردم
از حضور بازیکنی مثل محمد انصاری در بین ملی پوشان دعوت شده تعجب کردم چون این بازیکن تنها کسی بود که در ایفمارک تست پزشکی داد!

 

باید نیمه اول گل بزنیم
روش بازی ما پرسینگ و دویدن زیاد است. طبیعی است که این روش باعث خستگی می شود. ما باید در نیمه اول چهار پنج گل بزنیم که این اتفاق رخ نداده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6wl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حقیقی و رقابت با یک برزیلی برای فیکس شدن