تاریخ انتشار: 1395/05/27 14:28
کد خبر: 267224

اعتراف سرمربی اسبق استقلال درمورد پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما فقط به پرسپولیس باختیم که از لحاظ فنی، فعلاً از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر است.
اعتراف سرمربی اسبق استقلال درمورد پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،صمد مرفاوی در مورد اینکه آیا از عملکرد صبا در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر رضایت دارد، گفت: ما لیگ را با شرایطی خاص شروع کردیم و دو هفته زمان داشتیم تا آماده شویم. باید کار بدنسازی و تاکتیکی را همزمان با هم انجام می‌دادیم، اتفاقی که اصلاً مناسب هیچ تیمی نیست.


وی در ادامه افزود: ما لیگ را با شرایط ایده‌آلی شروع نکردیم و با این وضعیت نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم در دیدارهای ابتدایی همه چیز برای‌مان خوب پیش برود. من معتقدم بد عمل نکردیم و فقط به پرسپولیس باختیم که از لحاظ فنی، فعلاً از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین خاطر نشان کرد: طبیعتاً نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به هماهنگی کامل برسیم و امیدوارم در تعطیلات به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم و نقاط ضعف‌مان را به حداقل برسانیم. ما یک اردو در سرعین برگزار خواهیم کرد و سعی می‌کنیم بازیکنان را بیشتر هماهنگ کنیم.

مرفاوی در مورد عملکرد استقلال، تیم سابقش در لیگ برتر که شروع ضعیفی داشته است، عنوان کرد: من باید در مورد تیم خودم صحبت کنم. در فوتبال نمی‌توان با چهار هفته در مورد یک تیم قضاوت کرد. استقلال تیم بزرگی است و نیاز به زمان دارد. طبیعتاً هواداران و پیشکسوتان استقلال باید از این تیم حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e7bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان گلر نفت را گرفت