تاریخ انتشار: 1395/05/27 14:56
کد خبر: 267217

درخواست فدراسیون ایتالیا برای مصاحبه با کی‌روش

سرمربی تیم ملی که پس از حدود دو ماه غیبت دوباره به تیم ملی رسیده است، این روزها انگیزه زیادی در تمرینات از خود نشان داده و برای آماده‌سازی ملی‌پوشان تلاش مضاعفی می‌کند.
درخواست فدراسیون ایتالیا برای مصاحبه با کی‌روش

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند، این روزها اردوی تدارکاتی خود را در کشور ایتالیا برپا کرده و تمرینات این تیم زیرنظر کادر فنی از جمله کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی پیگیری می‌شود.

کی‌روش که پس از حدود دو ماه غیبت دوباره به تیم ملی رسیده است، این روزها انگیزه زیادی در تمرینات از خود نشان داده و برای آماده‌سازی ملی‌پوشان تلاش مضاعفی می‌کند.

سرمربی پرتغالی که مانند همه تمرینات تیم ملی در این سال‌های اخیر در فلورانس ایتالیا نیز رأساً تمام کارهای فنی را برعهده گرفته و تمام تمرینات تیم ملی از جمله کارهای بدنی و تمرینات تاکتیکی و حتی مراحل تمرین دروازه‌بان‌ها نیز زیرنظر این مربی برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواستی برای کی‌روش رسیده است که این مربی گفت‌وگویی را با خبرنگار این فدراسیون داشته باشد که به احتمال زیاد، سرمربی پرتغالی کشورمان با این درخواست در روزهای آینده موافقت خواهد کرد.

به گزارش فارس، نکته دیگر تمرینات تیم ملی ایتالیا می‌توان به حضور دو مربی جدید در اعضای کادر فنی اشاره کرد که یکی از آنها یعنی میکائیل از تهران با ملی‌پوشان به ایتالیا رفت و سباستین نیز به همراه کی‌روش به اردو اضافه شد.

بر همین اساس میکائیل اقدامات فیزیوتراپی را به همراه سایر اعضای کادر پزشکی برای ملی‌پوشان انجام داده و سباستین نیز در بخش‌های مختلف به کادر فنی کمک می‌کند.

تیم ملی ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود پس‌فردا شب در شهر ورلی به مصاف تیم استال ایتالیا می‌رود و دومین بازی این تیم در همان کمپ کاورچینو در فلورانس مقابل تیم امید منتخب سری B ایتالیا برگزار می‌شود.

این در حالی است که طبق اعلام سایت‌های ایتالیایی، بازی دوم تیم ملی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد، اما بازی اول به احتمال زیاد، پخش مستقیم دارد.

از آنجایی که کمپ کاورچینو یکی از کمپ‌های اصلی تیم ملی فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود، تردد افراد عادی برای تماشای تمرینات و حضور در کمپ به راحتی صورت نگرفته و افراد با مقررات خاصی می‌توانند در این کمپ حاضر شوند.

تیم ملی ایران 4 شهریور به اردوی خود پایان داده و به تهران بازخواهد گشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkw5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



والیبال ایران یگ گام تا نیمه نهایی المپیک