تاریخ انتشار: 1395/05/27 14:59
کد خبر: 267216

چوک: استقلال دومین تیم ایران است / قلعه نویی تمام هنرش را مقابل ما به کار می‌برد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام احترام به تیم استقلال که دومین تیم بزرگ ایران است، می‌دانیم در بازی با این تیم باید چگونه کار کنیم.
چوک: استقلال دومین تیم ایران است / قلعه نویی تمام هنرش را مقابل ما به کار می‌برد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سرتن چوک‌ در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس درباره شرایط کاری‌اش در این تیم اظهار داشت: برانکو نظراتش را به من انتقال می‌دهد و هم نظراتم را به او می‌گویم. برانکو از هر پیشنهادی که باعث پیشرفت پرسپولیس شود، استقبال می‌کند و آنها را می‌پذیرد.


وی در پاسخ به این پرسش که «لیگ ایران را چطور می‌بیند؟»، یادآور شد: لیگ ایران را با برخی از لیگ‌های کشورهای دیگر قابل مقایسه می‌دانم. سال‌ها در کشورهای مختلف کار کرده و تجربیات زیادی را به‌دست آورده‌ام. کشور من کرواسی، تنها چهار میلیون جمعیت دارد و این‌ در حالی است که ایران 80 میلیون جمعیت دارد. در ایران بازیکنان جوان زیادی حضور دارند و به‌نظرم سطح  لیگ ایران تا حدی از لیگ‌های ترکیه، روسیه و یونان پایین‌تر است.

مربی کروات  پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره از دست دادن  فرصت‌ها برای تیمش در طول بازی نیز خاطرنشان کرد: شما الان با یک موبایل کار می‌کنید و من یک موبایل دیگر به شما می‌دهم. آیا به سرعت همه کارهایی را که با موبایل قبلی  انجام می‌دادید، می‌توانید با موبایل جدید انجام دهید؟  طبیعتاً زمان نیاز است تا کار با موبایل جدید را یاد بگیرید. شما ببینید مهدی طارمی بهترین بازیکن لیگ ایران در فصل گذشته  شد، اما در اردوی آماده‌سازی ما حاضر نبود. پس طبیعتاً زمان می‌برد تا شرایط بهتری پیدا کند. 

وی در واکنش به این پرسش که «آیا پرسپولیس نیاز به یک رواشناس دارد؟»، تصریح کرد: ما مربیان در کلاس‌های روانشناسی شرکت کرده‌ایم و تا حد زیادی به این کار مسلط هستیم. از طرفی برای پخته شدن یک غذای خوب، به مواد خام، آتش و آشپز با مهارت نیاز داریم نه چیز دیگر.

چوک در پاسخ به سؤالی درباره اخراجش در بازی با صبا هم تأکید کرد: یک هیجان ماورایی روی نیمکت وجود دارد. در دقیقه 93 آن بازی محسن مسلمان موفق شد یک ضدحمله بزند، ولی روی او خطا شد و داور این خطا را اعلام نکرد. همین توپ تبدیل به یک موقعیت برای تیم صبا شد و داور یک ضربه خطا در موقعیتی خطرناک برای صبا اعلام کرد. عکس‌العمل من یک عکس‌العمل غریزی بود، اما داور فکر کرد که در اعتراض به او بطری آب را شوت کردم، در حالی که عکس‌العمل من ربطی به او نداشت و من فقط یک عکس‌العمل غریزی داشتم. 

وی با اشاره به دیدار تیمش با تراکتورسازی نیز عنوان کرد: می‌دانم که  قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است و سابقه کار در تیم‌ ‌ملی ایران را هم دارد. قطعاً او تمام هنرش را برابر پرسپولیس به کار می‌گیرد تا ما را شکست دهد، با این شرایط  بازی سختی داریم. 

مربی تیم پرسپولیس در پایان  در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قول پیروزی تیمش را در دربی می‌دهد یا نه، گفت:  قول می‌دهم بجنگیم. با تمام احترام به تیم استقلال که دومین تیم بزرگ ایران است، می‌دانیم در بازی با این تیم باید چگونه کار کنیم. فصل گذشته پرسپولیس در انتهای جدول بود ولی رفته رفته بهتر شد و الان کیفیتی داریم که همه روی ما حساب می‌کنند و این همان بحث گذر زمان است که به آن اشاره داشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjwxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سبقت پرسپولیس از استقلال در رده بندی جهانی