تاریخ انتشار: 1395/05/27 15:21
کد خبر: 267210

منصوریان حاشیه سازان را معرفی می کند؟

علیرضا منصوریان در نخستین کنفرانس خبری امسال خود یک قول به هواداران استقلال داد که هرکس بخواهد در راه موفقیت استقلال سنگ اندازی کند را به هواداران معرفی می کند
منصوریان حاشیه سازان را معرفی می کند؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرمربی آبی ها اما طی روزهای اخیر سکوت عجیبی اتخاذ کرده است، در ایامی که از اطراف استقلال شایعات گوناگونی  به گوش می رسد و یک روز بحث تقویت کادر است و روز دیگر شایعه اولتیماتوم، سرمربی آبی ها گفت و گویی با رسانه ها انجام نداده که البته به نظر می رسد سکوتی از سر رضایت نیست.

 

آن طور که از گوشه و کنار استقلال مطلع شدیم، منصوریان به خوبی و با دقت، اتفاقات اخیر را پیگیری کرده و رصد می کند. سرمربی آبی ها سرچشمه شایعات اخیر را دنبال کرده و به منبع آنها نیز رسیده اما فعلا سکوت را ترجیح داده است. علیرضا منصوریان بدون تردید در مورد هجمه های ایجاد شده حرف برای گفتن دارد. طبیعی است او به عنوان سرمربی استقلال در مورد شایعات اخیر عکس العمل نشان دهد و حرفهایش را بزند، اما سکوت او در این مقطع جالب توجه است.

 

کاپیتان اسبق استقلال که این روزها سکان هدایت تیم محبوبش را در دست دارد، روز سه شنبه با حمایت بی سابقه ای از جانب هواداران رو به رو شد و در سرتاسر تمرین با شعارهای حمایتی هواداران رو به رو شد که اتفاق کم سابقه ای بود.

 

به نظر نمیرسد منصوریان خیلی سکوتش را طولانی کند و بعید نیست در صورت ادامه شایعات، به حرف بیاید و همان طور که وعده داده، بر هم زنندگان آرامش استقلال را به هواداران معرفی کند.

 

اگر این اتفاق بیفتد، حرفهای جالبی از دهان سرمربی آبی ها خارج میشود و با توجه به محبوبیت و حمایتی که روز سه شنبه از او در تمرین استقلال شد، طرف صحبت های منصوریان رو در روی هواداران استقلال قرار میگیرند که اتفاق خوبی برای استقلال نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9wqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسماعیلی: هواداران ثمره زحمات منصوریان را به زودی می‌بینند