تاریخ انتشار: 1395/05/27 17:29
کد خبر: 267161

جنگ بی‌دلیل؛ در انتظار صلح برانکو و کی‌روش

در حالی که هر دو تیم ملی و پرسپولیس در شرایط مدنظر سرمربیان خود مسیرشان را ادامه می دهند، انتظار هواداران این است که هرگونه حاشیه درباره این دو تیم پرهیز شود
جنگ بی‌دلیل؛ در انتظار صلح برانکو و کی‌روش

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سرمربیان خارجی پرسپولیس و تیم ملی طی روزهای اخیر از هر فرصتی برای اعلام کنایه های خود استفاده کردند. مساله ای که باعث رنجش هر دو طیف دوستدار تیم ملی و پرسپولیس شده است.

 

در حالی که پرسپولیس این روزها با حضور در صدر جدول لیگ شانزدهم شرایط فوق العاده ای برای خود ایجاد کرده و انتظارات هواداران تیم خود را برآورده کرده، دوستداران این تیم نمی خواهند سرمربی تیم شان تمرکز خود را معطوف به مسائلی سوای سرخپوشان کند و جنگ با کی روش را از سر گیرد. در سمت مقابل نیز کارلوس کی روش که بارها نسبت به عدم امکانات موردنیاز خود برای نمایش قدرت تیم ملی اعتراضاتش را اعلام کرده، بد نیست انرژی خود را تنها معطوف به سربازانش در مسیر روسیه و حضور در جام جهانی کند.

 

برانکو ایوانکوویچ امروز در انتقاد مجدد خود از کارلوس کی روش، موضوع محمد انصاری را پیش کشید؛ بازیکنی که توانسته طی یک سال اخیر روند پیشرفت را به خوبی دنبال کند و در نهایت به پیراهن تیم ملی دست یابد. شاید نظر برانکو درباره این دعوت با توجه مصدومیت پیش فصل انصاری و نگرانی او بابت تشدید این مصدومیت امری درست باشد اما مسلما با تعامل بین تیم ملی و باشگاه این مساله می توانست به شکلی کاملا دوستانه و مسالمت آمیز برطرف شود و آینده این بازیکن را نیز با خطر مواجه نکند.

 

کارلوس کی روش نیز که این روزها با تغییرات مدیریتی در راس فدراسیون فوتبال و برطرف شدن نیازهای او از نظر امکانات اکنون در اردوی ایتالیا تیمش را برای رقابت های انتخابی جام جهانی مهیا می کند، در سمت مقابل باید به عنوان سکاندار اصلی فوتبال ایران مسالمت بیشتری با کادرفنی تیم های باشگاهی برای رسیدن به خواسته های خود داشته باشد تا در نهایت فوتبالدوستان به خواسته خود در قبال فوتبال زیبا و نتیجه گرا دست یابند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdpdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: از دعوت انصاری به تیم ملی تعجب می‌کنم!