تاریخ انتشار: 1395/05/27 18:18
کد خبر: 267144

کونته: یوونتوس باید الگوی چلسی باشد

چلسی که فصل گذشته نتایج کابوس واری در لیگ برتر گرفت و حتی نتوانست سهمیه اروپایی بگیرد، اولین بازی فصل جاری را با هدایت مربی جدیدش آنتونیو کونته با برتری 2-1 برابر وستهام به پایان برد.
کونته: یوونتوس باید الگوی چلسی باشد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / این پیروزی برای چلسی بسیار امیدوار کننده بود  تا هواداران این تیم به کسب موفقیت با آنتونیو کونته خوشبین تر شوند. کونته که سابقه هدایت یووه و تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه دارد در گفتگو با مجله رسمی باشگاه چلسی گفت: یوونتوس سال 2011 می تواند تجربه خوبی برای چلسی باشد؛ این تیم چند سالی قهرمان سری آ نشده بود، اعتماد به نفس بازیکنان خیلی پائین بود و ما باید در شرایط خیلی سختی کار می کردیم.

الان هم می توانیم شرایط مشابهی را در چلسی ببینیم. بعد از آن فصل بدی که چلسی داشت و جایگاه بسیار بدتری که این تیم در پایان فصل به دست آورد، الان اعتماد به نفس بازیکنان پائین است.

تنها چیزی که اکنون باید به آن توجه داشته باشیم و به دنبال آن باشیم این است که باید سخت کار کنیم و در هر شرایطی، چه بد و چه خوب، برای قهرمانی تلاش کنیم. می دانم که این کار ساده ای نیست اما باید تلاش خود را انجام دهیم و انگیزه درست خود را پیدا کنیم؛ حتماً باید روحیه جنگندگی را در تیم خود پیاده کنیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqjq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته : ماتیچ برایم مهم است