تاریخ انتشار: 1395/05/27 18:46
کد خبر: 267139

بیانیه مشترک سه باشگاه تراکتور وپرسپولیس و استقلال

سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی با حمایت‌های پرشور و رشک برانگیز هواداران و کوشش مداوم اعضای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان ، دورانی تازه از باشگاه‌داری و فعالیت در عرصه فوتبال را در سال گذشته به‌نمایش گذاشته‌اند. نمایش‌هایی قابل تحسین در میدان و ثباتی مثال‌زدنی در ابعاد اقتصادی که حاصل تلاش، برنامه‌ریزی و حضور همه همراهان و هواداران بوده است.
بیانیه مشترک سه باشگاه تراکتور وپرسپولیس و استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، در شرایطی که هر سه باشگاه با برنامه‌ریزی مدون در تمامی شئون در حال اوج گرفتن هستند، فعالیت‌های شائبه‌انگیز و مشکوک در برخی رسانه‌ها و مدیریت فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد بخشی از بدنه فوتبال از این اتفاق فرخنده، خوشحال نیستند و می‌خواهند به‌هرنحوی هواداران، سرمایه اصلی باشگاه‌ها را مورد هدف قرار دهند. اقدامات مشکوکی که این روزها در خصوص سامانه هواداری باشگاه‌ها دیده می‌شود، نشان می‌دهد برخی ناراحتند که این باشگاه‌های پرطرفدار بدون دریافت هر گونه کمک دولتی یا استفاده از منابع عمومی و بیت‌المال به فعالیت‌هایشان بدون دغدغه و حواشی مرسوم، ادامه می‌دهند و دیگر خبری از بدقولی، اعتصاب و کوله‌باری از بدهی‌های میلیاردی نیست.

 فعالیت‌هایی که در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت و باشگاه‌ها به خودکفایی مالی در بهترین شرایط رسیدند که صحت این موضوع با حضور نمایندگان سازمان حسابرسی، سازمان بازرسی و ناظران وزارت ورزش و جوانان بارها به اثبات رسید و همگان را مطمئن نمود که کل درآمد حمایت ها و پیامک های هواداران به جز هزینه بسیار اندک پیامک که از سوی اپراتور کسر شده، به باشگاه‌ها رسید تا امروز مدیران این باشگاه‌ها بدون دغدغه فعالیت و برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

 خانواده بزرگ باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز به معنای واقعی کلمه، کاری مشترک را برای هدفی مشترک انجام دادند که بی‌تردید باید ثمراتی فراوان‌تر از پیروزی‌ها و جام‌های قهرمانی داشته باشد و به یاری خدا چنین خواهد بود و با آغوش باز آماده انتقال و به اشتراک گذاری این تجربه موفق با سایر تیمها می باشند، اما متاسفانه این روزها مجموعه‌ای از اطلاعات نادرست، واهی و استنتاج‌های غیر اصولی با کنار هم قرار دادن موارد گوناگون به قصد تلاش در جهت تشویش اذهان عمومی را شاهدیم که با جدیت با این موضوع برخورد خواهد شد، اما هواداران هوشمند باشگاه ها ثابت کرده اند که هیچگاه فریب اینگونه تخریبها را نخورده و در همه شرایط در کنار تیم محبوب خود ایستاده اند.

ضمن تشکر و قدردانی از حضور ویژه هواداران از آنها می‌خواهیم حمایت‌های خود را از تیم فوتبال محبوب‌شان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور ادامه دهند و اطمینان داریم در سایه این حضور، روزهای خوبی برای باشگاه‌ها در انتظار خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oglpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بینی های اشتباه آقا معلم!