تاریخ انتشار: 1395/05/27 19:24
کد خبر: 267130

نگاهی به آمار استثنایی آقای خاص در بازی های خانگی؛ شکست در خانه کمتر از ۴ درصد!

ژوزه مورینیو عملکردی خارق العاده در بازی های خانگی مسابقات لیگ دارد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد، در حالی فصل را با شیاطین سرخ با یک برد ارزشمند آغاز کرد که جمعه شب برای اولین بار در یک مسابقه رسمی، به عنوان سرمربی منچستریونایتد روی نیمکت شیاطین سرخ می نشیند. به همین منظور، نگاهی داریم به آمار بازی های خانگی آقای خاص. آماری که از عملکرد استثنایی وی در خانه صحبت می کنند.

مورینیو در مجموع در تمام تیم هایی که حضور داشته، ۲۵۷ بازی در خانه در مسابقات لیگ انجام داده است که فقط نه شکست را تجربه کرده است. آمار برد تیمهایش وی در خانه، ۸۰ درصد است.

ژوزه مورینیو در ۱۶۸ بازی ابتدایی اش در لیگ در بازی های خانگی، فقط و فقط یک بار شکست خورده است.

مورینیو ۵ بازی سرمربی بنفیکا بود و در این پنج مسابقه در لیگ، ۴ برد و یک تساوی کسب کرد.

او ده بازی روی نیمکت یونیا دی لیریا مربیگری کرد و هفت برد و سه تساوی بدست آورد.

اولین شکست خانگی او در پورتو رقم خورد. مورینیو در ۴۱ بازی خانگی با پورتو در لیگ، به رکورد خیره کننده ۳۸ پیروزی رسید و فقط و فقط یک بار شکست خورد. آن هم در حالی که نه نفره شده بودند.

مورینیو در دوره اول حضورش در چلسی، شصت بار در بازی های لیگ برتر روی نیمکت چلسی نشست که هرگز شکست نخورد. او ۴۶ برد بدست آورد.

آقای خاص در اینتر هم شکست نخورد. بیست و نه برد و نه تساوی در دو فصل در بازی های خانگی.

رکورد ده ساله شکست ناپذیری مورینیو در خانه، در آپریل ۲۰۱۱ از بین رفت. ژوزه مورینیو در ۵۷ بازی در رئال، ۴۹ برد کسب کرد و فقط سه بار باخت.

او در دوره دوم حضورش در چلسی، شرایط متفاوتی را تجربه کرد. در فصل اول فقط یک بار به ساندرلند باختند. در فصل دوم که قهرمان لیگ شد، در خانه شکست نخورد و در فصل سوم که فقط تا دسامبر به طول انجامید. مورینیو چهار بار باخت. آمار در دوره دوم حضور در چلسی: ۳۳ برد، هشت تساوی و ۵ باخت.

 

آمار کلی از اکتبر ۲۰۰۰:

۲۵۷ بازی؛

۲۰۶ برد، ۴۲ تساوی و ۹ باخت.  درصد باخت : ۳،۵%

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bon89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عذرخواهی مورینیو از هواداران چلسی