تاریخ انتشار: 1395/05/27 20:16
کد خبر: 267118

منصور ابراهیم زاده: داوری ها در لیگ یک موضوع ویژه ای است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه‌ی بازی سوم تیم خود برابر گل‌گهر سیرجان پیرامون مسائل مختلف این تیم به صحبت پرداخت.
منصور ابراهیم زاده: داوری ها در لیگ یک موضوع ویژه ای است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه‌ی بازی سوم تیم خود برابر گل‌گهر سیرجان پیرامون مسائل مختلف این تیم به صحبت پرداخت.
 
منصور ابراهیم‌زاده در مورد دو تساوی تیم مس در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: یکی از این مساوی‌ها در خارج از خانه و در شهر بوشهر بود که 50 درصد رطوبت و دمای 38 درجه سانتی‌گراد داشت. ضمن اینکه سفر از کرمان به سایر شهرها به جز تهران با دو پرواز انجام می‌شود و این مساله باعث خستگی بیشتر بازیکنان می‌شود.
 
وی ادامه داد: از نظر فنی هم شرایط تیم ما خوب است البته در بازی گذشته فرزاد حسین خانی و دغاغله مصدوم شدند و مجبور شدم که دو تعویض اجباری انجام بدهم و نتوانستم تفکرات هجومی تیم را اجرا کنم.
 
ابراهیم‌زاده در مورد تفاوت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول گفت: در لیگ دسته اول بازیکنان بیشتر درگیرانه بازی می‌کنند و تلاش می‌کنند انفرادی به موفقیت برسند. از سویی دیگر داوری‌ها در لیگ دسته اول شرایط خاصی دارد و با توجه به اینکه مسابقات پخش تلویزیونی نمی‌شوند و نظارت رسانه‌ای کمتری در لیگ یک هست وضعیت داوری با لیگ برتر متفاوت است.
 
سرمربی مس کرمان در مورد دربی کرمان که قرار است روز جمعه برگزار شود گفت: این مسابقه قبل از اینکه دربی کرمان باشد مسابقه‌ای است که ما با صدرنشین لیگ دسته اول داریم. حریف ما دو بازی را برده و اکنون 6 امتیاز دارد. برخی از بازیکنان گل گهر فصل گذشته در تیم مس حضور داشته‌اند. مسابقه سختی برای هر دو تیم است.
 
وی در مورد اختصاص 2 سهمیه برای صعود به لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر 16 تیمی است و لیگ دسته اول 18 تیمی اختصاص تنها دو سهمیه برای صعود منصفانه نیست. کاش سهمیه‌های صعود به لیگ برتر دو نیم سهمیه می‌شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlqk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/عجایب دنیای فوتبال؛ پارس جنوبی دو بازی، دو گل خورده اما مردود